Šéf americké stáje Haas F1 Team je nejspíš milovník napětí, kdo ví, jestli jeho oblíbencem není Alfred Hitchcock. Neustále odkládá rozhodnutí a napíná příznivce F1 ohledně svého jezdeckého složení. Panují však i názory, že nejde o nic jiného než o promyšlené zviditelňování týmu.
Jistotu má u Američanů Romain Grosjean, kterého už nebavilo čekat, jak se vyvine nekonečná tahanice mezi Lotusem a Renaultem. Jeho odchod sice znamenal v Enstone šok, ale na druhou stranu se jeho jednání dá chápat, protože s ohledem na vývoj situace může být o post pilota v F1 ještě značná nouze.
Günther Steiner, manažer Haas F1 Team, nyní výrazně naznačil, že týmovou dvojkou vedle Grosjeana by mohl být Mexičan Esteban Gutiérrez. Pořád se ale jedná o informaci spojenou s nemalým množstvím dohadů, protože podle odborníků nelze zcela vyloučit ani eventualitu, že u týmu zakotví Estebanův kolega, testovací pilot Ferrari Jean-Eric Vergne.
Ve prospěch Gutiérreze by ale mohla hrát značnou roli skutečnost, že má za svými zády silné mexické sponzory. Steiner to ostatně naznačil i periodiku Sport Business Daily, když zmínil užitečné propojení týmu s konkrétní oblastí: "Pro sport by bylo dobré mít pilota ze Severní Ameriky." V této souvislosti přišel na přetřes i Alexander Rossi, který už absolvoval v kokpitu Manoru dva závody, ale Haas přes avizovaný patriotismus nejspíš bude preferovat jezdce s určitými zkušenostmi.
Steiner se rovněž důrazně ohradil, že by měl být Haas F1 Team považován za B-tým Ferrari, a to i přes značné vazby, které obě stáje pojí. "Nejsme B-tým Ferrari, stojíme na vlastních nohou. Pouze úzce spolupracujeme s velmi dobrým a zkušeným technickým partnerem, kterým Ferrari bezesporu je," dodává Steiner.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.