Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost se vyjádřil k nezáviděníhodné situaci rakouského týmu, který stále nemá zajištěné pohonné jednotky pro příští rok. Podle jeho názoru je Red Bull příliš hrdý, než aby žebral o příležitost.
Šedesátiletý Francouz se domnívá, že vztah Red Bullu a Renaultu už nepůjde vrátit do starých kolejí. Vyjádřil se v tomto duchu pro francouzský Canal+: "Došlo tak k takovým škodám, že si nejsem jist, zda by se daly napravit. Dietrich Mateschitz prohlásil, že s Renaultem dál pokračovat nechce, Carlos Ghosn tvrdí, že Renault v F1 nezůstane jen jako dodavatel motorů... To mě vede k názoru, že tam pro Red Bull není šance na příznivý vývoj."
Kamenem úrazu pro Red Bull jsou obavy automobilek, že by s jejich motorem nejnovější specifikace mohl porážet jejich tovární týmy. Na to v Soči reagoval dr. Helmut Marko: "Je nám velkou ctí, že jsme ze strany našich konkurentů považováni za takovou hrozbu. Ale stále nemáme žádnou smlouvu na pohonnou jednotku. A opravdu nemáme v plánu, že Horner a já budeme naše auta tlačit... Náše šasi je opravdu vynikající, ale pořád ne natolik, abychom mohli závodit bez motoru," řekl Marko po skončení závodu v Soči.
Do "krize Red Bullu" se zapojil už i Bernie Ecclestone, který v dějišti Grand Prix Ruska prohlásil, že věc je vyřešena. Což může znamenat prakticky cokoli, protože boss F1 zatím zachovává mlčení. "Bernie se snaží dělat, co jenom jde a umí," hodnotil jeho přístup Niki Lauda.
"Bylo by šílenství, kdyby Red Bull scénu F1 opustil. Tím by byla struktura F1 narušena, takže je třeba tomu nějak zabránit," vyjádřil se Rakušan pro německou stanici Sky. Už ale neřekl, že u Mercedesu už navázali kontakty s některými špičkovými pracovníky Red Bullu. A jak bylo uvedeno v rozhovoru s Toto Wolffem, začíná šéf Mercedesu kroužit kolem Maxe Verstappena.
I když Alain Prost považuje pokračování spolupráce Red Bull - Renault za téměř vyloučené, pořád se jeví jako nejpravděpodobnější. Ale pokud bude Renault startovat s vlastním týmem, nebude se opakovat situace, jakou už známe od Mercedesu a Ferrari? Každopádně ztráta dvou týmů - protože Dietrich Mateschitz by stáhl vedle Red Bullu i Toro Rosso - by skutečně znamenala značné oslabení F1 pro příští sezónu.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.