Sauber bodoval v posledních třech závodech za sebou. V Monze za ně vděčil motoru Ferrari, od Singapuru ale chce spoléhat zejména na vlastní zlepšení a vyšší přítlak. Ve vývoji se soustředí na krátký nos a nové přední křídlo.
Švýcarský tým s omezeným rozpočtem je rád za každý bod. V šampionátu se momentálně nachází na 7. místě s náskokem 8 bodů před McLarenem. Svou pozici a slušný finanční bonus by před britským rivalem rád uhájil. Ten - byť je poháněn nekonkurenceschopnou Hondou - oznámil, že by mu Singapur měl vyhovovat nejvíce ze zbývajících sedmi okruhů.
Sauber si uvědomuje, že má o něco horší šasi, jehož největším nedostatkem je chybějící přítlak. Ten bude příští týden hrát velkou roli na rozdíl od Monzy, kde šlo o co nejvyšší výkon, a týmy nasadily balíky pro nízký přítlak. A totéž bude platit pro Suzuku hned další víkend.
V Hinwilu proto usilovně pracují na zkrácení nosu, podobně jako to během sezóny udělali již McLarenu, Red Bull a Toro Rosso. Společně s ním podle Auto Motor und Sportu přijde nové přední křídlo, deflektory a související úpravy v zadní části vozu.
Piloti se na novinky hodně těší: "Už se nemůžu dočkat, až znovu s autem vyjedu," prohlásil Felipe Nasr, jenž na své další body čeká od Velké ceny Monaka. V Monze měl opět smůlu: "Start se mi výtečně povedl, dostal jsem se na sedmé místo, ale někdo narazil do mé pravé zadní pneumatiky. Když jsem vyjížděl z šikany, uvědomil jsem si, že mám defekt."
Jeho týmový kolega Marcus Ericsson odjel velmi dobrý závod a skončil devátý. Radost mu zkazilo jen to, že ještě před poslední zatáčkou byl osmý - v Parabolice jej ale předjel a o 2 mistrovské body připravil Daniel Ricciardo. Oba jezdci Sauberu se tedy těší, až si v Singapuru s vylepšeným vozem C34 spraví chuť.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.
Zatímco nejmladší jezdec startovního pole procházel během belgického víkendu těžkým obdobím jak na trati, tak mimo ni, jeho předchůdce v týmu Mercedes promluvil s dávkou zkušeností a nabídl cenné rady.
Lewis Hamilton po závodě v Belgii zůstává optimistou i přes sedmé místo, kterého dosáhl díky skvělému návratu v poli. Oceňuje svůj výkon a věří, že tým Mercedes postupně najde cestu zpět k předním příčkám.
George Russell potvrdil, že ho tento týden čeká klíčové jednání s Mercedesem kvůli nedávnému ústupu týmu z formy. Cílem bude najít řešení a vrátit se zpět do boje o přední příčky.
Max Verstappen zůstává i nadále vázán smlouvou s Red Bullem, protože letní přestávku tráví mezi nejlepší trojicí šampionátu. Tím nesplnil podmínku pro aktivaci výkonnostní klauzule.
Lewis Hamilton kritizoval odklad startu Velké ceny Belgie, který považoval za zbytečný. Podle něj se tím situace na trati nijak nezlepšila a chyběla konzistence v rozhodování.
Lando Norris sportovně uznal, že Oscar Piastri si vítězství ve Spa plně zasloužil. Přiznal, že ani bezchybný výkon by nestačil, protože Australan zvládl klíčové momenty lépe a celý závod měl pod kontrolou.
Oscar Piastri skvěle odstartoval do proměnlivé Velké ceny Belgie a dravým manévrem překonal Landa Norrise, čímž znovu získal převahu v týmovém souboji o titul a zajistil si výhru v belgickém Spa-Francorchamps.
Velká cena Belgie F2 ve Spa přinesla nečekaný zvrat, když byli oba původní vítězové hlavního závodu penalizováni za technická pochybení. Vítězství tak připadlo Romanu Staňkovi, který slaví svůj první triumf v hlavním závodě Formule 2.
Helmut Marko věří, že Max Verstappen stále může získat titul mistra světa pro rok 2025. Samotný jezdec ale zůstává skeptický a optimismu se brání.
Lewis Hamilton, Fernando Alonso a Andrea Kimi Antonelli nasadili ve Spa nové pohonné jednotky pro sezonu 2025. Carlos Sainz mezitím upravil nastavení vozu po nevydařené kvalifikaci.