Pro někoho to může být přehrabávání v bulvárních zprávách, ale piloti F1 jsou příliš drahé "zboží" na to, než aby se nad podobným případem, jako se stal Jensonu Buttonovi a jeho ženě v Saint Tropéz, mávlo rukou.
Především proto, že manželé byli omámeni doposud neznámou látkou, jejíž detailní složení zatím není k dispozici. Omamný plyn na bázi anestetik byl vpuštěn do klimatizačního systému a uspal všech pět lidí, kteří v domě přebývali (více zde).
Policie zatím nedokázala ani identifikovat pachatele, dle jejího názoru jde o minimálně dva, ale není vyloučena ani organizovaná skupina zlodějů, která se v dané oblasti specializuje na luxusní objekty. Button se ráno po krádeži probudil omámený, proto byl ihned odeslán do nemocnice na testy. "Lidé blízcí z okruhu pana Buttona při objasňování loupeže uvedli, že se jmenovaný necítil dobře. V nemocnici mu byly odebrány vzorky krve, které budou poslány na důkladnou analýzu," uvedl policejní mluvčí St. Tropéz.
Buttonovo chování však napovídá, že se z nemilého zážitku rychle oklepal. Krátce poté si vyrazil na cyklistickou túru do hor společně s bývalým pilotem Pedrem de la Rosou a podle údajů z GPS uběhl deset a na kole ujel víc než stovku kilometrů. "Jensonova příprava na závod ve Spa nebude touto nemilou záležitostí nijak ovlivněna," ubezpečil jeho manažer Richard Goddard.
McLaren zároveň popřel dohady, že my v rámci Grand Prix Belgie měla být zveřejněna definitivní podoba týmového složení pro rok 2016. V této souvislosti se mluvilo o pravděpodobné náhradě za Jensona Buttona; novým pilotem McLarenu by se podle několika zdrojů mohl stát vedoucí muž průběžné klasifikace GP2, Belgičan Stoffel Vandoorne. Jeho případný příchod je dáván i do souvislosti s nabídkou, aby Button pracoval pro známý motoristický pořad Top Gear.
Tým však vydal oficiální rozhodnutí, citované španělským deníkem El Mundo Deportivo: "Nejde o přesné informace. Ve Spa žádné oznámení učiněno nebude. O složení týmové dvojice pro rok 2016 budeme rozhodovat tehdy, až sami uznáme za vhodné."
Max Verstappen si na legendárním okruhu v Monze vyjel pole position pro Velkou cenu Itálie a potvrdil tak svou kvalitu v klíčovém okamžiku kvalifikace.
Isack Hadjar nedávno slavil své první pódiové umístění ve Formuli 1 s týmem Racing Bulls, jeho postup do hlavního Red Bullu se však odkládá. Mladý Francouz ukázal svůj talent a potenciál, ale vedení stáje z Enstone dává přednost postupnému rozvoji, aby si jezdec mohl na další krok připravit pevné základy.
Lando Norris zajel nejrychlejší čas třetího tréninku na Velkou cenu Itálie, přičemž Charles Leclerc mu byl velmi blízko. Celé pole se vešlo do rozdílu menšího než jedné sekundy, což slibuje napínavou kvalifikaci.
Jediný vítěz velké ceny F1 označil své dlouhodobé pokračování u Alpine za „přirozené rozhodnutí“, vycházející z dosavadní spolupráce a důvěry v tým. Podle něj stabilita a jasná vize představují klíč k postupnému zlepšování výkonů.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.