McLaren má podle svých slov o hodně rychlejší auto po vylepšeních představených ve VC Rakouska, zatím ale nemůže prokázat, jak moc se zlepšil, protože se příliš často připlétá do kolizí v prvních kolech.
McLaren ve VC Rakouska nasadil významné úpravy auta, zatím ale neměl šanci prokázat, jak moc se v závodě zlepšil. V Rakousku měl upravené auto jen Fernando Alonso, kterého v prvním kole sestřelil Kimi Räikkönen. V prvním kole VC Velké Británie po peripetiích v prvním kole odstoupil Jenson Button a Fernando Alonso měl poškozené auto, navíc potom začalo pršet, takže nemohl ukázat plnou výkonnost.
"Míříme do Maďarska s tím, že snad prokletí prvních kol zlomíme," uvedl Eric Boullier pro autosport.com.
"Je to zdroj velké frustrace, když vidíte, jak se nové komponenty ničí před tím, než mohla být jejich funkčnost ověřena v závodě, a to díky sérii nehod v prvních kolech."
"Naštěstí se nezlomný optimismus Fernanda a Jensona stal příkladem pro celý tým; jejich přínos je opravdu cenný. I snaha Hondy zůstává obdivuhodně nezmenšená."
"Doufám, že v Maďarsku již budeme mít šanci, abychom ukázali maximální potenciální výkonnost. Byla by to skvělá dávka energie před dalšími závody," zakončil Boullier.
I Jenson Button si myslí, že je McLaren v lepší formě, než jak ukazují výsledky.
"V žádném případě McLaren nepolevil ve vývoji, byl jsem v továrně, kde se tvrdě pracovalo a stejně tak jsem slyšel o tom samém i v Sakuře, jsem si jistý, že se jednou, i když pomalu, dostaneme zpět na špičku," řekl Button.
"Je to problém, když nemáte dobré výsledky, přestože máte dobré auto, ale doufám, že letní přestávku strávíme v klidu a že budeme moct být spokojeni s první polovinou sezóny," zakončil Brit.
Lewis Hamilton úspěšně zakončil předsezónní testování a nyní se soustředí na svůj první závod ve Ferrari, který ho čeká během Velké ceny Austrálie.
Carlos Sainz dominoval předsezónním testům, když se mu podařilo zajet nejrychlejší čas i v druhé fázi testování. Ale...
Red Bull mezi neúspěšným modelem RB20 a novým RB21 implementoval mnohem hlubší změny, než by se mohlo na první pohled zdát. Tým přistoupil k radikálním úpravám, které mají za cíl zlepšit výkon a stabilitu vozu v nadcházející sezóně.
McLaren po vítězství Landa Norrise v Abú Dhabí, navazuje na úspěch týmu, čímž uzavřel jednu kapitolu a otevřel novou éru. Generální ředitel Zaka Brown zdůraznil, že nový model MCL39, i když podobný předchůdci, přináší významné inovace, které by měly tým posunout kupředu.
Güenther Steiner si vzal pod drobnohled rivalitu mezi Lewisem Hamiltonem a Charlesem Leclercem. Ostřílený manažer se zaměřil na jejich soupeření a jeho dopad na dění ve Formuli 1, což naznačuje, že vztah těchto dvou pilotů bude i nadále předmětem pozornosti.
Lewis Hamilton by mohl být v sezóně 2025 nucen nosit výstroj Ferrari při každém závodě. Sedminásobný šampion, který byl známý tím, že během své kariéry u Mercedesu preferoval vlastní oblečení, se nyní ocitá v nové situaci.
Sezóna Formule 1 pro rok 2025 se blíží a předsezónní testy v Bahrajnu nabídly první náhled na rozložení sil. Po třech dnech na trati začíná být jasnější, kdo má našlápnuto k úspěchu a kdo bude muset dohánět.
Mezinárodní automobilová federace se aktuálně zaměřuje na otázky týkající se komisařů a s nadcházející sezónou přichází se zásadní změnou.
Carlos Sainz posílá fanouškům po působivém výkonu během předsezónních testů vzkaz, ve kterém mírní očekávání před svým prvním rokem u Williamsu.
Lewis Hamilton před startem sezóny odhalil své očekávání od hlavních rivalů Ferrari v boji o titul. Zároveň přiznal, že předsezónní testy nemusí odrážet skutečnou výkonnost týmů. Jeho debut v barvách Scuderie je jedním z největších taháků nadcházejícího ročníku.
Adrian Newey po odchodu z Red Bullu oficiálně nastupuje do Aston Martinu. V týmu ze Silverstone, který jeho přítomnost velmi ocení, odhalil svůj první cíl, ale zároveň upozornil, že očekávané zlepšení výkonu nebude okamžité.
Předsezónní testy ve Formuli 1 trvají pouhé tři dny, což podle některých jezdců není dostatečné. Zatímco inženýři získávají cenná data, piloti mají pocit, že strávili za volantem příliš málo času. Fernando Alonso a Carlos Sainz proto volají po změně a upozorňují na nesrovnalost s jinými vrcholovými sporty.