Mark Smith plnil funkci technického ředitele u týmů Jordan, Red Bull, Force India a Caterham. Poté, co poslední zmíněná stáj formuli 1 opustila, vytratil se z tohoto prostředí i on. Teď se situace změnila - Smith bude mít nové angažmá.
Smith, jenž v březnu oslavil čtyřiapadesáté narozeniny, v době odluky od F1 pracoval na jistém projektu sportovního vozu v Německu a zvažoval své další působení v motoristickém sportu. Nabídka od Sauberu toto dilema vyřešila.
"Když jsem si poprvé prohlédl zařízení týmu v Hinwillu, okamžitě jsem si uvědomil, jaké možnosti se mi naskýtají. Aerodynamický tunel, superpočítače, technické zázemí - vše je na velmi vysoké úrovni. To jsou nejpádnější důvody, proč jsem se rozhodl přijmout toto angažmá," vysvětluje Smith. "Technický potenciál Sauberu je enormní, což v neustále se měnícím světě F1 není samozřejmostí. Zázemí v Hinwillu plní všechny předpoklady, aby byl švýcarský tým v F1 konkurenceschopný."
Týmová vedoucí Moniša Kaltenbornová podotkla, že Smith byl pro snahu týmu dosáhnout zlepšení ideálním kandidátem. "Technický výbor dostal za úkol najít vhodného technického ředitele - a vybral Marka. Je to člověk se spoustou zkušeností, především chápe, v jakém prostředí menší týmy pracují a jakým okolnostem musí čelit - dokáže zachovat rozvahu a tvořit další perspektivu. My mu nabízíme vysoký stupeň technických možností. Může se těšit naší plné podpoře, přejeme mu dobrý start."
Mark Smith nastoupí do své funkce 13. července 2015.
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.
Jenson Button ocenil Maxe Verstappena za to, jak dokáže dostat maximum z náročného vozu RB21. Podle něj je to důkaz výjimečného jezdeckého talentu, který Verstappena odlišuje od ostatních.
Pokud Max Verstappen přestoupí k Mercedesu, Carlos Sainz by mohl zamířit do Red Bullu. Na jeho místo ve Williamsu by pak přišel Kimi Antonelli.
Adrian Newey potvrdil, že se naplno ponořil do vývoje klíčových konstrukčních částí monopostu Aston Martin pro revoluční sezonu 2026. Legendární konstruktér se v těchto týdnech soustředí na architekturu vozu, která položí základy budoucí konkurenceschopnosti stáje v nové éře Formule 1.
Max Verstappen se těší na spolupráci s Laurentem Mekiesem, který od Velké ceny Belgie převezme roli nového šéfa týmu Red Bull. Verstappen věří, že Mekies přinese týmu novou energii a pomůže mu dosáhnout dalších úspěchů.
Dodavatel pneumatik testuje nový „mezistupeň“ mezi střední a tvrdou směsí, aby zkomplikoval strategické volby týmů. Nevyzpytatelné počasí ale může tento plán výrazně narušit.
Italský veterán F1 Riccardo Patrese rozvířil vody paddocku překvapivým prohlášením na adresu svého někdejšího šéfa z týmu Benetton. Jeho slova naznačují, že zákulisí tehdejších událostí možná nebylo tak průhledné, jak se dosud zdálo.
Ferrari otestovalo nové zadní zavěšení na SF-25 během natáčecího dne v Mugellu, kde za volant usedli Hamilton a Leclerc. Oba však po jízdách uvedli, že v chování vozu nezaznamenali výraznou změnu.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.