Zvláštní motivaci má duo B-týmu Red Bull, jak bývá Toro Rosso nazýváno. Na domácí půdě nápojového gigantu se jeho piloti chtějí na své "dospělejší sourozence" vytáhnout a dokázat, že nejsou jen trpěnou zálohou.
Carlos Sainz jr. věří, že se mu povede zopakovat kousek z Kanady, kdy dokonce nechal za sebou Daniela Ricciarda (což nebyl v letošní sezóně rozhodně ojedinělý kousek). Oba však skončili mimo bodované pořadí. Španěl má s tratí Spielberg dostatek zkušeností a věří, že díky jejímu profilu má se svým vozem větší šance než v předchozí Grand Prix.
"Pro naší velkou rodinu Red Bull je Rakousko domovem. Já tu závodil už ve formuli 3, ale už tehdy jsem si přál, abych se tu jednou projel v F1. Závod bude opravdu zajímavý, protože jsem přesvědčen, že nám trať Red Bull Ring bude sedět lépe než kanadský Montreal," nechal se slyšel Carlos Sainz jr.
Jestliže si Španěl připomíná své předchozí zážitky z Rakouska, Max Verstappen má obavy ohledně hybridního Renault V6. Holanďan musel v Kanadě použít už pátý agregát a vykoledoval si tak nejen trest v podobě posunu o deset míst vzad na startovním roštu, ale ještě nucenou zastávku 10 vteřin v boxech během závodu. Verstappen se domnívá, že by s ohledem na trať náročnou na výkon mohl mít problémy.
"Závody na téhle trati jsem si vždy maximálně užíval, zejména s formulí 3, kterou jsem tu testoval a také absolvoval závod (2014). Je to hezká trať v krásném prostředí, i když nám asi dlouhé rovinky moc vyhovat nebudou. Také poměrně ostré zatáčky na koncích rychlých sekcí budou asi dost náročné na brzdy. Red Bull Ring nese některé prvky tratí staré školy, právě takové mám rád. A není třeba dodávat, že každý kdo má něco společného s Red Bullem se tu bude snažit zajet nejlepší výsledek." zhodnotil poslední dny před závodem Verstappen.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.