Jenson Button věří, že se jim konečně oplatí úmorná dřina a že konečně udělají v Sepangu znatelný pokrok. Jak to ale dopadne, to neví, protože do závodu může promluvit nevyzpytatelné počasí.
"Melbourne pro nás byla dozajista výzva, ale můžeme si z toho vzít i nějaká pozitiva. Odkryli jsme spoustu výkonnosti, a to i přes významně omezené jízdy. Díky dokončení závodu jsme sesbírali hodně dat, která teď můžeme analyzovat a můžeme se toho hodně naučit," řekl Button pro motorsport.com.
"Jistě nikdo nemůže být spokojený s dokončením závodu na konci pole. A my víme, že toho musíme hodně udělat, abychom se dotáhli na zbytek pole. Naštěstí naše spolupráce s Hondou byla skvělá. Celý tým dřel do morku kostí, abychom postoupili ve vývoji a ujistili se, že skutečně uděláme krok vpřed, nikoliv dozadu."
"Malajsie pro nás bude další nevypočitatelný a těžký krok. Nedá se předpovědět, co se během závodu stane, a to díky vysokým teplotám, které otestují naše auto a pneumatiky v podmínkách, které jsme ještě letos nezakusili. Díky možnosti deště bude zajímavé sledovat chování našeho auta v měnících se podmínkách. Pokusíme se v první řadě o maximální počet kilometrů s novým autem a motorem," zakončil Button.
Víkend v Malajsii by měl být pro McLaren úplně jiný, protože by se do závodní sedačky měl vrátit i Fernando Alonso. Pokud by v Malajsii pršelo, možná by McLaren mohl mít šanci získat i nějaké body, pokud by ale panovala velká vedra, možná by na druhou stranu bojoval na konci pole s Manorem, protože by si musel snížit výkon motoru.
Dokončí VC Malajsie oba vozy McLarenu? (foto: McLaren)
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.
Jenson Button ocenil Maxe Verstappena za to, jak dokáže dostat maximum z náročného vozu RB21. Podle něj je to důkaz výjimečného jezdeckého talentu, který Verstappena odlišuje od ostatních.
Pokud Max Verstappen přestoupí k Mercedesu, Carlos Sainz by mohl zamířit do Red Bullu. Na jeho místo ve Williamsu by pak přišel Kimi Antonelli.
Adrian Newey potvrdil, že se naplno ponořil do vývoje klíčových konstrukčních částí monopostu Aston Martin pro revoluční sezonu 2026. Legendární konstruktér se v těchto týdnech soustředí na architekturu vozu, která položí základy budoucí konkurenceschopnosti stáje v nové éře Formule 1.
Max Verstappen se těší na spolupráci s Laurentem Mekiesem, který od Velké ceny Belgie převezme roli nového šéfa týmu Red Bull. Verstappen věří, že Mekies přinese týmu novou energii a pomůže mu dosáhnout dalších úspěchů.
Dodavatel pneumatik testuje nový „mezistupeň“ mezi střední a tvrdou směsí, aby zkomplikoval strategické volby týmů. Nevyzpytatelné počasí ale může tento plán výrazně narušit.
Italský veterán F1 Riccardo Patrese rozvířil vody paddocku překvapivým prohlášením na adresu svého někdejšího šéfa z týmu Benetton. Jeho slova naznačují, že zákulisí tehdejších událostí možná nebylo tak průhledné, jak se dosud zdálo.
Ferrari otestovalo nové zadní zavěšení na SF-25 během natáčecího dne v Mugellu, kde za volant usedli Hamilton a Leclerc. Oba však po jízdách uvedli, že v chování vozu nezaznamenali výraznou změnu.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.