Test s BMW M4 DTM na Hockenheimu zatím zůstane jediným zážitkem Heikkiho Kovalainena s vozem DTM. Fin nabídku BMW na závodění v DTM odmítl.
Bývalý jezdec F1, Heikki Kovalainen, odmítl přestup do DTM. Na konci srpna Fin testoval BMW M4 DTM na Lausitzringu, BMW s ním počítalo jako s kandidátem na kokpit v sezoně 2015. To ale 32 letý jezdec teď odmítl: "Nemám v budoucnu DTM v plánu. To s BMW byl jen test," řekl pro 'Auto Bild Motorsport'.
Po testu na Lausitzringu se na adresu Kovalainena pozitivně vyjádřil i šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt: "S autem se rychle sžil. Jezdil dobře a myslím si, že si to užil." Zároveň však poukázal na fakt, že přestup z F1 do DTM není jednoduchý, o čemž se již přesvědčila spousta jezdců. Teď však Heikki sám ukončil spekulace o možném startu v DTM.
Heikki chce závodit, ale ne v DTM s BMW
Už rok je přitom pilot bez práce (naposledy v závěru loňské sezony zaskakoval u Lotusu za Kimiho Räikkönena, který musel na operaci zad). O plánech pro sezonu 2015 však zatím mluvit nechce: "Zatím není o čem spekulovat. Ale v podstatě bych rád zase závodil. Jsem hodně hladový," přiznal bývalý pilot Renaultu, McLarenu a Caterhamu. DTM však zřejmě není dle jeho představ.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.