Test s BMW M4 DTM na Hockenheimu zatím zůstane jediným zážitkem Heikkiho Kovalainena s vozem DTM. Fin nabídku BMW na závodění v DTM odmítl.
Bývalý jezdec F1, Heikki Kovalainen, odmítl přestup do DTM. Na konci srpna Fin testoval BMW M4 DTM na Lausitzringu, BMW s ním počítalo jako s kandidátem na kokpit v sezoně 2015. To ale 32 letý jezdec teď odmítl: "Nemám v budoucnu DTM v plánu. To s BMW byl jen test," řekl pro 'Auto Bild Motorsport'.
Po testu na Lausitzringu se na adresu Kovalainena pozitivně vyjádřil i šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt: "S autem se rychle sžil. Jezdil dobře a myslím si, že si to užil." Zároveň však poukázal na fakt, že přestup z F1 do DTM není jednoduchý, o čemž se již přesvědčila spousta jezdců. Teď však Heikki sám ukončil spekulace o možném startu v DTM.
Heikki chce závodit, ale ne v DTM s BMW
Už rok je přitom pilot bez práce (naposledy v závěru loňské sezony zaskakoval u Lotusu za Kimiho Räikkönena, který musel na operaci zad). O plánech pro sezonu 2015 však zatím mluvit nechce: "Zatím není o čem spekulovat. Ale v podstatě bych rád zase závodil. Jsem hodně hladový," přiznal bývalý pilot Renaultu, McLarenu a Caterhamu. DTM však zřejmě není dle jeho představ.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.