Podle finských médii by se mohl do Formule 1 vrátit Heikki Kovalainen. Mělo by jít ale pouze o roli testovacího jezdce u Mercedesu.
Heikki Kovalainen působil vloni v roli testovacího jezdce a zároveň náhradního pilota týmu Caterham předtím, než akceptoval nabídku Lotusu na poslední dva závody, ve kterých nahradil svého krajana Kimiho Räikkönena. Ten tým předčasně opustil kvůli bolesti zad.
Současný jezdec Ferrari musel na operaci a chtěl být připraven na start nové sezony včas, proto vynechal poslední dvě Grand Prix loňského roku. Nicméně Fin během těchto dvou závodů nijak nezazářil a většinou ho drtivě předčil jeho týmový kolega, Romain Grosjean. Ten byl na druhou stranu u týmu už déle.
Krátkodobé angažmá mu nepomohlo ani k opětovnému získání závodní sedačky u Caterhamu, který čekal s oznámením svých jezdců až do konce roku 2013. Samotný Heikki Kovalainen se k informacím finských medií zatím nevyjádřil. Nicméně dle informací Ilta Sanomat Kovalainenovi německý výrobce nabídl smlouvu, ale Fin jí zatím nepodepsal.
Heikki při nasazování přilby vloni v Brazílii (foto: Lotus F1 Team)
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.
Toto Wolff údajně vede pokročilá jednání o prodeji menší části svého 33% podílu ve stáji Mercedes F1. Změna by mohla ovlivnit současnou vlastnickou strukturu týmu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.