Ferrari dnes na svém webu oznámilo, že k již známým testovacím jezdcům přibývá třetí jezdec - Ital Davide Rigon.
Ferrari se letos nerozhodlo vyzkoušet žádné nezkušené nováčky a i na pozicích testovacích jezdců sází na zkušené piloty. K Marcovi Genemu a Pedro de La Rosovi, tak dnes potvrdilo jako třetího jezdce pro vývoj vozu Davida Rigona.
"Davide Rigon pracuje pro Ferrari už dva roky. Začal s prací na simulátoru a jeho dosavadní práce vyvrcholila, když se jako jezdec zúčastnil loňských testů na okruhu v Silverstone", stojí v prohlášení na webu italského týmu.
Ferrari na webu dále upozorňuje na další úkoly nového člena týmu pro příští rok: "Mimoto bude jezdec z Thiene (Itálie) držet vysoko prapor týmu AF Corse v šampionátu FIA World Endurance s vozem 458 GT2, který vyhrál titul minulý rok."
"Po odchodu Felipeho Massy je nyní nejdéle sloužícím jezdcem u Ferrari Marc Gene, jehož kariéra u Ferrari začala již v listopadu 2004. Pro De La Rosu je toto druhá sezóna u našeho týmu," připomíná v závěru Scuderia.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.