Šéf týmu Caterham nebyl v Jerezu spokojen ani s výkonem ani se spolehlivostí nového francouzského motoru.
Cyril Abiteboul, šéf týmu Caterham, pobízí Renault k dosažení výrazného pokroku při vývoji nového šestiválcového turbomotoru ve všech oblastech. Měl by tak udělat ještě v průběhu následujících týdnů před dalším testováním na okruhu Sakhir v Bahrajnu, které je plánováno v termínu 19. – 22. února.
Všechny týmy, které používají letos motory z Viry-Châtillon, odjezdili v minulém týdnu na testech v Jerezu dost málo kilometrů kvůli malé spolehlivosti. Red Bull, Toro Rosso a Caterham spolu odjezdily 668 km, týmy s motory Ferrari 1966 km a týmy s motory Mercedes 3874 km.
„Všechny pohledy jsou teď soustředěny na Renault. Imperativem dne je, aby dosáhl důležitý pokrok ve všem, ve výkonu motoru i v oblasti spolehlivosti,“ vyhlásil Abiteboul, bývalý výkonný ředitel společnosti Renault Sport F1. „Renault je naším partnerem, úzce s ním spolupracujeme, tak jak jsme to vždy dělali. Chceme pomoct při nacházení správných řešení.
Kimi Antonelli zažil v premiérové sezoně F1 výrazné výkyvy, kdy po slibném startu následovalo slabší období během evropských závodů. Mladý Ital prozradil, kdy nastal opětovný zlom ke zlepšení výkonů.
Sezóna 2026 ukončí éru monopostů s přísavným efektem, které formovaly současnou podobu Formule 1. Nová pravidla přinesou zcela novou technickou kapitolu šampionátu. Lewis Hamilton prozradil jeho vztah ke končící ground-effect éře.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.