Marussia dnes potvrdila, že k prvnímu společnému testu týmů Formule 1 do Jerezu příští týden s novým vozem MR03 dorazí.
Ruská stáj dnes na Twitteru uvedla: "Ano pro ty, kdo se ptají, zda budeme příští týden v Jerezu... skutečně tam budeme. Už se nemůžeme dočkat, až uvidíme MR03 na dráze!" Popírá tak spekulace, že by přípravy neměla stihnout. Ty vyvolal Eric Boullier, který před časem uvedl, že nebudou jediným týmem, jenž bude ve Španělsku scházet.
"Plánujeme začít hned o d začátku testování a těšíme se na jízdy se všmi novými prvky. Je samozřejmě brzy, ale v této fázi bychom rádi poděkovali Ferrari za veškerou jejich podporu s naší novou pohonnou jednotkou. Skvělí partneři," pochvaluje si tým přechod od výrobce motorů Cosworth k Ferrari.
Yes, for those of you asking if we'll be in Jerez next week...we will indeed. Can't wait to see the new #MR03 out on track! #lookinggood
— Marussia F1 Team (@Marussia_F1Team) January 22, 2014
Za Marussii bude i letos závodit stejní piloti jako minulý rok - odchovanec Ferrari Jules Bianchi a Max Chilton. Pouze dva týmy před sezónou 2014 nevyměnily své jezdce - tím druhým je Mercedes.
Early days of course but at this stage we'd like to thank @InsideFerrari for all their support with our new powertrain #GreatPartners
— Marussia F1 Team (@Marussia_F1Team) January 22, 2014
Po zavedení nové specifikace motorů v roce 2026 by se mohla Formule 1 zaměřit na možnost návratu motorů V10, které zmizely z F1 po roce 2005. Tento návrh vyvolává mezi jezdci odlišné názory.
Jack Doohan nezačal sezónu dobře, když po dvou závodech nezískal žádné body a připsal si čtyři trestné body na superlicenci. Tato negativní bilance ho může ohrozit, pokud nepřijde s rychlým zlepšením výkonů.
Po závodě v Šanghaji Red Bull svolá speciální schůzku zaměřenou na analýzu výkonnosti monopostu RB21 a jeho následné zlepšení.
Výhra Andrea Kimiho Antonelliho v anketě „Jezdec dne“ vyvolala mezi fanoušky určité pochybnosti, ale nakonec se ukázalo, že si tento titul skutečně zasloužil, i když konkurence byla silná.
Red Bull zažil zklamání na Velké ceně Číny, kde se popáté za posledních sedm závodů neprobojoval na stupně vítězů.
Ferrari se po Velké Číny ceně ocitlo v nepříjemné situaci, když byli oba jeho jezdci diskvalifikováni kvůli technickým nesrovnalostem. Ferrari však na vzniklou situaci reagovalo rychle a svým fanouškům poskytlo oficiální vysvětlení.
Liam Lawson ví, že jeho výkony rozhodují o jeho budoucnosti v Red Bullu, ale nemá čas se na auto dostatečně přizpůsobit. V Číně skončil dvanáctý.
Obě Ferrari s Pierrem Gaslym byli po závodě Velké ceny Číny diskvalifikováni, což znamená, že přicházejí o cenné body. Vozy neprošly technickou kontrolou po závodě.
V závěru Velké ceny Číny čelil Lando Norris problémům s brzdovým pedálem, což málem změnilo výsledek jeho závodu.
Oscar Piastri dominantně zvítězil ve Velké ceně Číny, když od startu až do cíle udržoval bezpečný náskok před týmovým kolegou Landem Norrisem.
Lewis Hamilton dosáhl historického vítězství ve Formuli 1, když poprvé v kariéře vyhrál závod bez podpory motoru Mercedes. Ve všech svých dosavadních vítězstvích od roku 2012 vždy závodil s motorem Stříbrných šípů.
Júki Cunoda zazářil i při Velké ceně Číny, kde ve sprintu obsadil šesté místo a následně si vybojoval místo v první desítce na startovním roštu.