Marussia dnes potvrdila, že k prvnímu společnému testu týmů Formule 1 do Jerezu příští týden s novým vozem MR03 dorazí.
Ruská stáj dnes na Twitteru uvedla: "Ano pro ty, kdo se ptají, zda budeme příští týden v Jerezu... skutečně tam budeme. Už se nemůžeme dočkat, až uvidíme MR03 na dráze!" Popírá tak spekulace, že by přípravy neměla stihnout. Ty vyvolal Eric Boullier, který před časem uvedl, že nebudou jediným týmem, jenž bude ve Španělsku scházet.
"Plánujeme začít hned o d začátku testování a těšíme se na jízdy se všmi novými prvky. Je samozřejmě brzy, ale v této fázi bychom rádi poděkovali Ferrari za veškerou jejich podporu s naší novou pohonnou jednotkou. Skvělí partneři," pochvaluje si tým přechod od výrobce motorů Cosworth k Ferrari.
Yes, for those of you asking if we'll be in Jerez next week...we will indeed. Can't wait to see the new #MR03 out on track! #lookinggood
— Marussia F1 Team (@Marussia_F1Team) January 22, 2014
Za Marussii bude i letos závodit stejní piloti jako minulý rok - odchovanec Ferrari Jules Bianchi a Max Chilton. Pouze dva týmy před sezónou 2014 nevyměnily své jezdce - tím druhým je Mercedes.
Early days of course but at this stage we'd like to thank @InsideFerrari for all their support with our new powertrain #GreatPartners
— Marussia F1 Team (@Marussia_F1Team) January 22, 2014
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.