Šéf týmu Red Bull Christian Horner je přesvědčen, že Renault bude Red Bullu nápomocný ve Formuli 1, i když disponuje nižším rozpočtem jako ostatní výrobci motorů.
Partnerství s Renaultem nepochybně usnadnilo Red Bullu cestu za čtyřmi tituly mistra světa. Znovuzavedení turbomotorů do Formule 1 by nemělo znamenat velký zvrat v této tendenci. Francouzský výrobce byl první, kdo nasadil turbomotor v F1 – v roce 1977. První vítězství zaznamenal turbomotor o dva roky později.
„Ve spolupráci s Renaultem jsme dosáhli skvělých výsledků,“ vyhlásil Horner. „Možná nemají stejný rozpočet jako jiní výrobci motorů, ale určitě vědí, kam mají směřovat své finance. Věříme, že to dělají nejlépe ze všech. V tomto ročním období je jako vždy slyšet různé hlasy a řeči, ale počítat se bude až to, co se stane v Melbourne.“
Pro Hornera úzká spolupráce s Renaultem znamená, že francouzský dodavatel se snaží dělat vše pro úspěšnou adaptaci jeho motoru do nového monopostu Red Bull. „Naše partnerství nám zaručuje jejich maximální úsilí při optimalizaci motoru pro RB10. Jejich zodpovědnost se samozřejmě pohybuje v oblasti vyhrazené pro pohonnou jednotku, ta naše pro šasi. Už dlouho pracujeme bok po boku a společně se zlepšujeme. To co víme je fakt, že další výzvy budou stejně přitažlivé jako ty předešlé.“
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.