Šéf týmu Red Bull Christian Horner je přesvědčen, že Renault bude Red Bullu nápomocný ve Formuli 1, i když disponuje nižším rozpočtem jako ostatní výrobci motorů.
Partnerství s Renaultem nepochybně usnadnilo Red Bullu cestu za čtyřmi tituly mistra světa. Znovuzavedení turbomotorů do Formule 1 by nemělo znamenat velký zvrat v této tendenci. Francouzský výrobce byl první, kdo nasadil turbomotor v F1 – v roce 1977. První vítězství zaznamenal turbomotor o dva roky později.
„Ve spolupráci s Renaultem jsme dosáhli skvělých výsledků,“ vyhlásil Horner. „Možná nemají stejný rozpočet jako jiní výrobci motorů, ale určitě vědí, kam mají směřovat své finance. Věříme, že to dělají nejlépe ze všech. V tomto ročním období je jako vždy slyšet různé hlasy a řeči, ale počítat se bude až to, co se stane v Melbourne.“
Pro Hornera úzká spolupráce s Renaultem znamená, že francouzský dodavatel se snaží dělat vše pro úspěšnou adaptaci jeho motoru do nového monopostu Red Bull. „Naše partnerství nám zaručuje jejich maximální úsilí při optimalizaci motoru pro RB10. Jejich zodpovědnost se samozřejmě pohybuje v oblasti vyhrazené pro pohonnou jednotku, ta naše pro šasi. Už dlouho pracujeme bok po boku a společně se zlepšujeme. To co víme je fakt, že další výzvy budou stejně přitažlivé jako ty předešlé.“
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.