V Sauberu věří, že se jejich finanční problémy podaří vyřešit a že budou na startu závodů Formule 1 i v příštím roce.
O finančních problémech stáje Sauber se v minulých dnech napsalo a namluvilo hodně. Spekulovalo se, že tým ani nedokončí letošní sezonu, protože nedokázali zaplatit svým dodavatelům.
Smlouvu s nimi také vypověděl jejich pilot Nico Hülkenberg, u kterého se předpokládá, že na konci roku tým opustí. V Hinwilu však podle mluvčího stáje věří, že problémy zvládnou a na startovním roštu budou i příští rok. Nabízí se však otázka, zda tým, který Peter Sauber založil v roce 1993, bude dál fungovat pod stejným názvem.
Nebylo by to poprvé: v letech 2006 - 2009 se tým jmenoval BMW-Sauber, než se německá automobilka rozhodla ukončit své působení ve Formuli 1. Možností je několik, například koupě ruským milionářem a majitelem fotbalového klubu Chelsea Romanem Abramovičem, se kterým spolupracují.
Celou situaci pochopitelně sleduje i Peter Sauber, kterému na klidu rozhodně nepřidávají média. "Ráno se vzbudím a jako první slyším, kolik dlužím. Ano, bolí to. Propírá se to na veřejnosti a to ve velkém stylu, čemuž nerozumím. Svoji energii musím věnovat záchraně týmu a tyto zbytečné vlivy nepotřebuji," uvedl pro Blick devětašedesátiletý Švýcar.
"Dotklo se mě, kolik podpory se mi dostalo, avšak nyní potřebujeme velkého a silného partnera. A už na tom pracujeme," dodal.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.