Týmový šéf McLarenu, Martin Whitmarsh, věří, že dodatečné testy během sezony 2014 si mohou dovolit všechny týmy.
Týmy si s největší pravděpodobností schválily, že v roce 2014 budou moci strávit osm dní testováním na trati, některé menší týmy se však už teď bojí své konkurenceschopnosti. Všechny z nich, s Force Indií v čele proti tomuto návrhu vystupovaly a teď hledají alternativní řešení. "Čtyři dvoudenní testy jsou pro nás nepřijatelné," řekl týmový šéf, Robert Fernley, pro německý 'Motorsport-Total.com'.
Je to všechno otázka rozpočtu? Šéf McLarenu, Martin Whitmarsh, to odmítá. Dle něj záleží na typu testu (v tomto případě by se mělo jednat o testy na té stejné trati, jako se odjela VC) a týmy by tak neměly počítat s nějakými velkými náklady navíc. "Vždy jsem podporoval omezení testů - stejně jako další jiná omezení - ale kompromis v podobě úterních/středečních/čtvrtečních testů na té samé trati po evropském závodu, je akceptovatelný."
I tak se ovšem musí hledat další cesty, jak udržet náklady pro menší týmy na nízké úrovni. Jednou z cest, jak toho dosáhnout, by mohlo být komerční zpeněžení testů. Veškerá práva v této oblasti však vlastní Bernie Ecclestone. "Snažili jsme se s tím nějak pohnout. A při společném testu bychom se mohli nějak domluvit s danou tratí. Ale je to spíše záležitostí držitele komerčních práv, když budeme společně testovat, tak drží práva on."
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.