Jaime Alguersuari si byl v průběhu sezony 2012 jistý tím, že se do Formule 1 vrátí. Teď, když se mu nepovedlo získat místo ani v sezoně 2013, už nevěří, že by se do F1 mohl vrátit.
Mladík ze Španělska na konci sezony 2011 náhle přišel o místo v týmu Toro Rosso, který vlastní Red Bull. Tehdy mu bylo pouze 21 let, ale i tak se mu povedlo se v paddocku F1 udržet, a to díky testovací roli pro výrobce pneumatik Pirelli.
Jaime věřil, že se mu podaří vrátit do F1 v letošní sezoně. Jenže situace v F1 je taková, že jezdci bez silné podpory ze strany sponzorů nemají prakticky žádnou šanci na závodní sedačku v některém z monopostů.
Nyní 23letý Jaime Alguersuari už si není tak jistí tím, že se v F1 vůbec kdy objeví: "Moje budoucnost? Nevím, kde budu závodit. Doufal jsem, že Formule 1 pracuje jinak, jenže v F1 se žel 2 plus 2 nerovnají 4..." uvedl zklamaně pro španělské rádio Marca.
Jaimeum nepomohly do F1 ani zkušenosti s letošními pneumatikami... (foto: Pirelli)
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.