Jaime Alguersuari věřil, že pro letošní sezonu bude opět závodním pilotem F1. Nyní je zklamaný, že dohoda, které věřil, neplatí.
Bývalý závodník Toro Rosso byl spojován s mnoha týmy včetně Force Indie. Nyní se však zdá, že jeho naděje na zisk závodní sedačky už neplatí.
"Nikdy jsem si nepředstavoval, že po nepochopitelném rozhodnutí Red Bullu nepokračovat ve spolupráci pro sezonu 2012, když jsem rok předtím předvedl svoje nejlepší výkony, budu muset tak moc bojovat mimo trať, než začne být zřejmé, že v roce 2013 nebudu v F1," uvedl pro Autosport.
"Ujišťuji všechny, že jsem byl po většinu minulého roku přesvědčen, že mám jistou sedačku v týmu, který pravidelně získává body. To mi říkali a já věřil, že je to pravda. Kvůli tomuto přesvědčení jsem nevyužil další nabídky v jiných motoristických soutěžíchí," řekl španělský závodník.
Dodal také, že F1 se podle něj stala aukcí. Nyní bude pokračovat jako testovací pilot Pirelli a stále doufá, že dostane šanci v roce 2014.
"Skončila moje kariéra v F1 v pouhých 22 letech? Přes všechno pevně věřím, že tomu tak není. Budu pokračovat a budu i nadále aktivní (jako testovací pilot Pirelli) a dokončím více kilometrů, než jakýkoliv třetí pilot. Vím, kolik mi je, znám své traťové rekordy a jsem přesvědčen, že si zasloužím vítězné auto v F1. A budu o něj bojovat," nechal se slyšet Alguersuari.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.