Jaime Alguersuari věřil, že pro letošní sezonu bude opět závodním pilotem F1. Nyní je zklamaný, že dohoda, které věřil, neplatí.
Bývalý závodník Toro Rosso byl spojován s mnoha týmy včetně Force Indie. Nyní se však zdá, že jeho naděje na zisk závodní sedačky už neplatí.
"Nikdy jsem si nepředstavoval, že po nepochopitelném rozhodnutí Red Bullu nepokračovat ve spolupráci pro sezonu 2012, když jsem rok předtím předvedl svoje nejlepší výkony, budu muset tak moc bojovat mimo trať, než začne být zřejmé, že v roce 2013 nebudu v F1," uvedl pro Autosport.
"Ujišťuji všechny, že jsem byl po většinu minulého roku přesvědčen, že mám jistou sedačku v týmu, který pravidelně získává body. To mi říkali a já věřil, že je to pravda. Kvůli tomuto přesvědčení jsem nevyužil další nabídky v jiných motoristických soutěžíchí," řekl španělský závodník.
Dodal také, že F1 se podle něj stala aukcí. Nyní bude pokračovat jako testovací pilot Pirelli a stále doufá, že dostane šanci v roce 2014.
"Skončila moje kariéra v F1 v pouhých 22 letech? Přes všechno pevně věřím, že tomu tak není. Budu pokračovat a budu i nadále aktivní (jako testovací pilot Pirelli) a dokončím více kilometrů, než jakýkoliv třetí pilot. Vím, kolik mi je, znám své traťové rekordy a jsem přesvědčen, že si zasloužím vítězné auto v F1. A budu o něj bojovat," nechal se slyšet Alguersuari.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.