Lewis Hamilton prohlásil, že je šílené, že jeho bývalý týmový kolega od McLarenu, Heikki Kovalainen, nemá místo závodního pilota pro tuto sezonu.
Oba jezdci spolu jezdili za McLaren v sezonách 2008 a 2009, poté Fina nahradil Jenson Button. Heikki Kovalainen následně odešel do Caterhamu (dříve Lotusu), kde strávil 3 roky. Jenže Caterham si pro letošek vybral dvojici Carles Pic a Giedo van der Garde.
Na otázku, zda-li byl Heikki natolik rychlý, aby si zajistil místo závodního pilota i v letošní sezoně, Lewis odpověděl: "Absolutně!" A poté současný pilot Mercedesu pokračoval: "Je zajímavé, že to zmiňujete, protože když jsem mířil sem [Jerez], tak jsem si pomyslel - to je taková škoda, že tu Heikki nebude."
"Podle mě je v F1 hned několik pilotů, o kterých by bylo šilené si myslet, že jsou rychlejší než je Heikki, kdyby on byl na jejich místě. Myslím, že Heikki je jezdec velkého kalibru. Má velké zkušenosti a zcela jistě by si zasloužil zde být."
"Je to můj kamarád a chci mu popřát vše nejlepší, ať už bude v budoucnu dělat cokoliv."
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.