Heikki Kovalainen se domnívá, že jeho dobré výkony u Caterhamu byly špičkovými týmy zcela přehlédnuty a je překvapen, že pro příští sezonu zřejmě nenajde v F1 sedačku.
Heikki Kovalainen zřejmě pro rok 2013 nesežene ve Formuli 1 místo. Caterham, jeho stávající tým, dá podle dostupných informací spíše přednost buď Petrovovi nebo Van der Gardemu. Kovalainen se domnívá, že problémem je jak nedostatek peněz, tak fakt, že jeho výsledky nikdo nezaregistroval.
"Pochopitelně jsme pracovali na tom, abychom zjistili, zda se tím dá něco dělat, ale problémem je, že výsledky, kterých jsem v posledních letech dosáhl, nebyly dost na to, abych se dostal do dobrého auta, a týmy mimo špičku jsou nuceni brát platící jezdce, což vylučuje i druhou polovinu startovního pole," uvedl v rozhovoru pro Autosport finský závodník.
"Jsem v těžké situaci. Přestože lidé říkají, že jsem jezdil dobře a že jsem odváděl dobrou práci, tak skutečností je, že 15., 16. či 17. místo nevypadá na papíře tak dobře, jako když někdo dojede sedmý nebo osmý. Je to trošku překvapivé, myslel jsem si, že po minulé sezoně a posledních letech budu v lepší pozici na trhu," přiznal Kovalainen.
(foto: Team Caterham F1)
Technický ředitel skupiny Caterham Mike Gascoyne upozornil, že pro tým je nejdůležitější budoucnost. "Naším hlavním cílem je být stabilním dlouhodobým týmem. Pokud to znamená, že musíme vzít platícího jezdce, tak to tak bude, taková je hra. Ale chceme si být jistí, že Caterham bude na startu i za dvacet let," nechal se slyšet Gascoyne.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.