Jaime Alguersuari se vydal proti proudu, když dle jeho slov aktuální průběh sezony nehraje do karet v boji o titul Sébastienu Vettelovi.
Sebastian Vettel má momentálně šestibodový náskok na Fernanda Alonsa a je tak hlavním favoritem v boji o titul. Red Bullu se konečně podařilo vylepšit jejich RB8, když zvláště v kvalifikaci se ukazují přednosti dvojitého DRS. Díky němu může úřadující mistr světa na špici udávat tempo, když mu charakteristika tratě ideálně sedí.
I tak si bývalý jezdec týmu Toro Rosso, Jaime Alguersuari, ve svém sloupku na BBC myslí, že Vettel nebude mít ještě cestu za titulem zrovna hladkou. "V této sezoně jsme viděli tolik náhlých změn, takže by bylo předčasné toho hodně vidět za vítězstvím Vettela v Koreji." Po závodu minulý týden Alonso řekl, že si myslí, že Red Bull je technicky na výši.
Krajan Alonsa ale rudému týmu věří: "Má absolutně pravdu, člověk musí analyzovat jen realitu. McLaren byl v některých částech sezony rychlejší než všichni ostatní, ale ne vždy. Alonso měl pod kontrolou pár závodů a všichni tehdy věřili, že vyhraje. Teď má vše pod kontrolou Red Bull a každý si myslí, že vyhraje."
Alguersuari porkračuje: "V této sezoně nemůže nikdo říci: 'Je to tak a tak to zůstane'. Před nám jsou ještě čtyři závody a může se stát vše. Nejde jen o to být nejrychlejší." Rozložení sil se v této sezoně opravdu velice často měnilo. Aktuální dominance Red Bullu je tak poměrně neobvyklá, Vettel se stal prvním pilotem letos, který vyhrál tři závody po sobě. Nikomu jinému se nepodařilo vyhrát ani dvakrát po sobě.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.