Jaime Alguersuari se vydal proti proudu, když dle jeho slov aktuální průběh sezony nehraje do karet v boji o titul Sébastienu Vettelovi.
Sebastian Vettel má momentálně šestibodový náskok na Fernanda Alonsa a je tak hlavním favoritem v boji o titul. Red Bullu se konečně podařilo vylepšit jejich RB8, když zvláště v kvalifikaci se ukazují přednosti dvojitého DRS. Díky němu může úřadující mistr světa na špici udávat tempo, když mu charakteristika tratě ideálně sedí.
I tak si bývalý jezdec týmu Toro Rosso, Jaime Alguersuari, ve svém sloupku na BBC myslí, že Vettel nebude mít ještě cestu za titulem zrovna hladkou. "V této sezoně jsme viděli tolik náhlých změn, takže by bylo předčasné toho hodně vidět za vítězstvím Vettela v Koreji." Po závodu minulý týden Alonso řekl, že si myslí, že Red Bull je technicky na výši.
Krajan Alonsa ale rudému týmu věří: "Má absolutně pravdu, člověk musí analyzovat jen realitu. McLaren byl v některých částech sezony rychlejší než všichni ostatní, ale ne vždy. Alonso měl pod kontrolou pár závodů a všichni tehdy věřili, že vyhraje. Teď má vše pod kontrolou Red Bull a každý si myslí, že vyhraje."
Alguersuari porkračuje: "V této sezoně nemůže nikdo říci: 'Je to tak a tak to zůstane'. Před nám jsou ještě čtyři závody a může se stát vše. Nejde jen o to být nejrychlejší." Rozložení sil se v této sezoně opravdu velice často měnilo. Aktuální dominance Red Bullu je tak poměrně neobvyklá, Vettel se stal prvním pilotem letos, který vyhrál tři závody po sobě. Nikomu jinému se nepodařilo vyhrát ani dvakrát po sobě.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.