Jaime Alguersuari se vydal proti proudu, když dle jeho slov aktuální průběh sezony nehraje do karet v boji o titul Sébastienu Vettelovi.
Sebastian Vettel má momentálně šestibodový náskok na Fernanda Alonsa a je tak hlavním favoritem v boji o titul. Red Bullu se konečně podařilo vylepšit jejich RB8, když zvláště v kvalifikaci se ukazují přednosti dvojitého DRS. Díky němu může úřadující mistr světa na špici udávat tempo, když mu charakteristika tratě ideálně sedí.
I tak si bývalý jezdec týmu Toro Rosso, Jaime Alguersuari, ve svém sloupku na BBC myslí, že Vettel nebude mít ještě cestu za titulem zrovna hladkou. "V této sezoně jsme viděli tolik náhlých změn, takže by bylo předčasné toho hodně vidět za vítězstvím Vettela v Koreji." Po závodu minulý týden Alonso řekl, že si myslí, že Red Bull je technicky na výši.
Krajan Alonsa ale rudému týmu věří: "Má absolutně pravdu, člověk musí analyzovat jen realitu. McLaren byl v některých částech sezony rychlejší než všichni ostatní, ale ne vždy. Alonso měl pod kontrolou pár závodů a všichni tehdy věřili, že vyhraje. Teď má vše pod kontrolou Red Bull a každý si myslí, že vyhraje."
Alguersuari porkračuje: "V této sezoně nemůže nikdo říci: 'Je to tak a tak to zůstane'. Před nám jsou ještě čtyři závody a může se stát vše. Nejde jen o to být nejrychlejší." Rozložení sil se v této sezoně opravdu velice často měnilo. Aktuální dominance Red Bullu je tak poměrně neobvyklá, Vettel se stal prvním pilotem letos, který vyhrál tři závody po sobě. Nikomu jinému se nepodařilo vyhrát ani dvakrát po sobě.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.