Velká cena Singapuru skončila pro Michaela Schumachera předčasně – prudkým nárazem do vozu Toro Rosso pilotovaného Jeanem-Ericem Vergnem.
Sedminásobný mistr světa Michael Schumacher ukončil své účinkování v nočním závodě v Singapuru ve 39. kole, bezprostředně po ukončení první fáze za zpomalovacím vozem, když zezadu narazil do vozu Jeana-Erica Vergneho. Ten se v tu chvíli přetahoval o pozici se Sergiem Pérezem. Pro Schumachera i mladého Francouze tím závod skončil – a na trať musel podruhé v krátké době vyjet safety-car.„Brzdil jsem dříve, než bych to udělal normálně – dobře jsem věděl, že ti dva přede mnou spolu bojují a já na tom možná budu moci vydělat na výjezdu ze zatáčky. Určitě se to nestalo proto, že bych brzdil později,“ hájil se v rozhovoru s reportéry televize Sky Michael Schumacher.„Vůz dostatečně rychle nezpomalil. Okamžitě jsem spatřil, že zpomalení těch přede mnou bylo větší než moje. Budeme teď muset zjistit, co se to stalo. Možná byl po výjezdu safety-caru příliš nízký tlak v pneumatikách a auto dosedlo na trať, takže možná k tomu přispělo něco neobvyklého. Jinak si to v tuhle chvíli nedokážu vysvětlit,“ dodal Schumacher pro RTL.
„Ze všeho nejdřív musíme zjistit, co k tomu vedlo. Je mi líto Jeana-Erica. Tohle je prostě něco, co se při závodech občas stává,“ uzavřel Schumacher. Sportovní komisaři v čele s Allanem McNishem budou každopádně incident ještě prošetřovat.Němcova bilance ve Velké ceně Singapuru je tak i po dnešním závodě neslavná – startoval zde třikrát a ani jednou tu nebodoval, nejlépe byl třináctý v roce 2010. A je-li něco pravdy na pověstech kolujících paddockem, možná už nebude mít šanci si tuto statistiku v příštím roce vylepšit.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.