Velká cena Singapuru skončila pro Michaela Schumachera předčasně – prudkým nárazem do vozu Toro Rosso pilotovaného Jeanem-Ericem Vergnem.
Sedminásobný mistr světa Michael Schumacher ukončil své účinkování v nočním závodě v Singapuru ve 39. kole, bezprostředně po ukončení první fáze za zpomalovacím vozem, když zezadu narazil do vozu Jeana-Erica Vergneho. Ten se v tu chvíli přetahoval o pozici se Sergiem Pérezem. Pro Schumachera i mladého Francouze tím závod skončil – a na trať musel podruhé v krátké době vyjet safety-car.„Brzdil jsem dříve, než bych to udělal normálně – dobře jsem věděl, že ti dva přede mnou spolu bojují a já na tom možná budu moci vydělat na výjezdu ze zatáčky. Určitě se to nestalo proto, že bych brzdil později,“ hájil se v rozhovoru s reportéry televize Sky Michael Schumacher.„Vůz dostatečně rychle nezpomalil. Okamžitě jsem spatřil, že zpomalení těch přede mnou bylo větší než moje. Budeme teď muset zjistit, co se to stalo. Možná byl po výjezdu safety-caru příliš nízký tlak v pneumatikách a auto dosedlo na trať, takže možná k tomu přispělo něco neobvyklého. Jinak si to v tuhle chvíli nedokážu vysvětlit,“ dodal Schumacher pro RTL.
„Ze všeho nejdřív musíme zjistit, co k tomu vedlo. Je mi líto Jeana-Erica. Tohle je prostě něco, co se při závodech občas stává,“ uzavřel Schumacher. Sportovní komisaři v čele s Allanem McNishem budou každopádně incident ještě prošetřovat.Němcova bilance ve Velké ceně Singapuru je tak i po dnešním závodě neslavná – startoval zde třikrát a ani jednou tu nebodoval, nejlépe byl třináctý v roce 2010. A je-li něco pravdy na pověstech kolujících paddockem, možná už nebude mít šanci si tuto statistiku v příštím roce vylepšit.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.