Podle prezidenta Ferrari Lucy di Montezemoloa není Sergio Pérez na přestup do jeho týmu ještě připravený. Nepřímo tím vyloučil, že by mohl nahradit Felipeho Massu. Více by se mu zamlouval Sebastian Vettel z Red Bullu.
Pérez prožívá letošní sezónu, v níž předvádí působivé výkony. Na pódiu skončil již třikrát - naposledy minulý víkend v Itálii jako druhý, když cílem projel o 4,3 s po vítězném Lewisovi Hamiltonovi s McLarenem.
O mladém Mexičanovi se po Malajsii, kde proháněl i Fernanda Alonsa, hovořilo jako o možném nástupci za Felipeho Massu. Na to však podle prezidenta Ferrari stále ještě není připravený.
"Příští sezónu by to bylo příliš brzy. Mám z něj velkou radost, protože to hlavně poukazuje na to, že náš výběr mladého pilota byl dobrý. Za růst pak patří dík Sauberu a Akademii Ferrari," popisuje Montezemolo. "Na to, abyste mladého kluka posadili do Ferrari - s veškerým tlakem Ferrari, na to potřebujete více zkušeností."
Sergio Pérez na přestup k Ferrari podle Montezemola ještě nemá, více se mu líbí Vettel(foto: Sauber Motorsport AG)
Opět nezapomněl připomenout, že by se mu v jeho týmu zamlouval úřadující šampion Sebastian Vettel, pokud by měl v budoucnu opustit Red Bull.
"Myslím, že Vettel je víceméně v kondici, v níž byl Michael u Benettonu. Je mladší, je velmi dobrým pilotem a získává velmi dobré zkušenosti, takže pokud byste se mě teoreticky zeptali na jméno, uvedl bych vám to jeho," dodává Montezemolo Sky Sport News.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.