Josef Král to v letošní sezóně nemá lehké. Vůbec se mu nedaří a týmový kolega Johnny Cecotto Jr. je zpravidla tím rychlejším závodníkem týmu Addax. To ovšem neplatilo ve Spa, kde Král exceloval. V podobném duchu však na Monze pokračovat nebude, v týmu jej nahradí Jake Rosenzweig.
Josef Král bude nahrazen již podruhé v sezóně. Poprvé si musel dát nucenou pauzu v Bahrajnu, kde jej vystřídal Španěl Dani Clos. Král se poté vrátil na první evropský závod v Barceloně.
Důvodem ztráty sedačky jsou finanční potíže, resp. nedostatek peněz. Josef Král, týmový kolega Johnny Cecotto Jr. a řada dalších závodníků si za starty v GP2 platí a pokud jezdec nemá podporu nadnárodních společností, je pro něj těžké sehnat potřebný rozpočet.
Josef Král tak nesehnal další finance potřebné ke startu na Monze a tým Addax jej vyměnil za Rosenzweige. Nezapomínejme, že i týmy musí ve velmi drahé GP2 z něčeho žít.
Jake Rosenzweig startuje v šampionátu Formule Renault 3.5 litru, ale letos se mu vůbec nedaří. Z devíti podniků absolvoval jen šest a v průběžném pořadí drží 20. místo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.