Josef Král to v letošní sezóně nemá lehké. Vůbec se mu nedaří a týmový kolega Johnny Cecotto Jr. je zpravidla tím rychlejším závodníkem týmu Addax. To ovšem neplatilo ve Spa, kde Král exceloval. V podobném duchu však na Monze pokračovat nebude, v týmu jej nahradí Jake Rosenzweig.
Josef Král bude nahrazen již podruhé v sezóně. Poprvé si musel dát nucenou pauzu v Bahrajnu, kde jej vystřídal Španěl Dani Clos. Král se poté vrátil na první evropský závod v Barceloně.
Důvodem ztráty sedačky jsou finanční potíže, resp. nedostatek peněz. Josef Král, týmový kolega Johnny Cecotto Jr. a řada dalších závodníků si za starty v GP2 platí a pokud jezdec nemá podporu nadnárodních společností, je pro něj těžké sehnat potřebný rozpočet.
Josef Král tak nesehnal další finance potřebné ke startu na Monze a tým Addax jej vyměnil za Rosenzweige. Nezapomínejme, že i týmy musí ve velmi drahé GP2 z něčeho žít.
Jake Rosenzweig startuje v šampionátu Formule Renault 3.5 litru, ale letos se mu vůbec nedaří. Z devíti podniků absolvoval jen šest a v průběžném pořadí drží 20. místo.
Po krátké pauze a nabírání sil po náročné trojici závodů je tu další adrenalinová jízda – Formule 1 se o víkendu vrací na scénu Velkou cenou Miami, kde se očekává další dramatické dějství sezóny 2025.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.