Rubens Barrichello by v Monze rád nastoupil v týmu Lotus místo Romaina Grosjeana, který dostal zákaz startu. Tým ale pravděpodobně upřednostní svého testovače, Jerome D'Ambrosia.
Jako trest za zavinění postartovní kolize ve Spa bude muset Romain Grosjean pauzírovat a v Monze se na start nepostaví. O zákazu startu v italské Monze rozhodli komisaři FIA. Zatím však není jisté, kdo bude sedět ve druhém voze týmu Lotus a kdo nastoupí jako týmový kolega Kimiho Räikkönena.
Šéf týmu, Eric Boullier, prohlásil, že jako nejpravděpodobnější kandidát se na volnou sedačku jeví testovací jezdec týmu, Jerome D'Ambrosio. Zároveń však připustil, že je možné i najmutí někoho mimo tým Lotus (psali jsme zde). Podle zpráv německého motorsport-total.com se však již tým rozhodl nasadit Jeromeho.
Mezitím však se svoji nabídkou "přispěchal" i veterán Rubens Barrichello: "Lidé se mě často ptají, zda-li bych jel v Monze, kdyby mi to tým Lotus nabídl. Moje odpověď zní: ANO," napsal na svém twitteru současný jezdec Indy Cars, který ještě vloni jezdil za Williams v F1.
Rubens by se do F1 ještě rád vrátil...
Největším poblémem možného návratu Brazilce je ale faktor času. Jen připomeňme, že týmy cestují z Belgie přímo do Itálie, kde je již v pátek čekají první volné tréninky na 13. závod MS Formule 1. Pokud by stáj tedy mezitím musela vyrobit sedačku pro externího pilota typu Barrichello nebo Sutil, dalo by se to jen stěží stihnout.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.