Pořadatelé Velké ceny Spojených států zveřejnili další sérii snímků zachycujících stavební pokroky připravovaného okruhu nedaleko Austinu v americkém Texasu.
Na okruhu bylo za poslední měsíc odvedeno neuvěřitelné množství práce: od přípravy interiérů a sedaček po vyasfaltování okruhu (druhá vrstva), na němž je již místy patrná jeho poznávací červená barva.
Sedačky byly nainstalovány na druhém a třetím patře balkonů, stejně jako instalace světel a kabeláže uvnitř stavby. Budova pro týmy již má fasádu v texaském stylu v kombinaci s moderní architekturou, finišuje se s lékařským centrem.
Video: Simulace průjezdu okruhem v připravované hře F1 2012
Dokončuje se i mediální centrum s budkami pro komentátory. Věž za posledních několik týdnů také povyrostla. Se svou výškou 76 metrů bude poskytovat skvělé výhledy na okruh a blízké okolí, brzy se zřejmě stane symbolem nového špičkového okruhu.
V zatáčkách č. 2, 3 a 4 byly instalovány sedačky na dočasných tribunách, nyní se podobně připravují místa v zatáčkách č. 5 a 11. Za necelé tři měsíce budou plné dychtivých diváků, kteří se na území USA po delší době dočkají jedinečného vzrušujícího zážitku, který nabízí závod Formule 1.
Poslední fotografie ze připravovaného okruhu:
Foto: Circuit of the Americas LLC, 2012
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.