Felipe Massa doufá, že se mu se svým kolegou Fernandem Alonsem bude ve zbytku sezóny dařit ve velkých cenách finišovat mezi prvními třemi závodníky.
Brazilcovi se to nedaří již dva roky - naposledy skončil třetí ve Velké ceně Koreje 2010. Letos mu v šampionátu zatím patří s 25 body v šampionátu až 14. příčka. Ferrari kvůli tomu vyhodnocuje jeho potenciální náhrady pro sezónu 2013.
Včera ale na bezpečnostní akci FIA v Sao Paulu uvedl, že Ferrari s jednáním o jeho budoucnosti nespěchá: "Hovoří se o tom, ale s rozhodnutím ani s nějakým prohlášením se nespěchá.
Důležité pro mě je bojovat o pódia, i když je můj týmový kolega v klasifikaci přede mnou. Pro mě je vždy prioritou končit mezi nejlepší trojicí. Pokud ale Fernando bude přede mnou, vzhledem k jeho pozici se se mu budu snažit zároveň pomáhat," uvedl Massa.
"Momentálně se zcela soustředím na nadcházející závody. Díky skvělé práci týmu se výkonnost jasně zvýšila a já jsem velmi motivován k tomu, abych odváděl dobré výkony," pokračuje pilot Ferrari.
"Věřím si. I když výsledky nebyly dobré, výkonnost byla lepší. Nyní potřebujeme čistý závod, aby byl výsledek nakonec pozitivní," cituje brazilského pilota Associated Press.
V poslední Velké ceně Maďarska byl Massa s Ferrari klasifikován na nelichotivém devátém místě(foto: Scuderia Ferrari)
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.