Finský pilot prozradil, že po odchodu z McLarenu měl nabídky od zavedených týmů ze středu startovního pole. Vybral si však raději nově vzniklý tým Caterham.
Heikki Kovalainen uvedl, že po svém nepříliš zdařilém působení v McLarenu, kde získal své jediné vítězství (Maďarsko, 2008) nevyužil nabídky od zavedených týmů ze středu startovního pole, ale raději si vybral nově vzniklý tým Caterham.
Při svém působení v Caterhamu dokázal zaujmout a proto věří, že jeho rozhodnutí bylo tím správným. "Měl jsem i jiné nabídky, ale žádné od velkých týmů, byly to týmy ze středu pole. Neviděl jsem v tom žádnou dobrou příležitost a proto jsem zvolil kompletně nový tým," sdělil Fin TotalRace.
Přiznává, že to byl riskantní krok, ale nemyslí si, že by pro něj situace byla lepší, pokud by si vybral jiný z týmů.
Na otázku, zda by stejný či podobný krok mohl pomoci trápícímu se Felipemu Massovi Kovalainen odpovídá: "Já jsem se rozhodl změnit vše od základu - zavedenou rutinu, trénink, v podstatě všechno. Start s novým týmem ze mě udělal lepší osobu a lepšího jezdce. Situace Felipeho je možná jiná a nevím, zda by pro něj můj plán fungoval."
Kovalainen v Caterhamu oslavil svou 100 GP (foto: Team Caterham F1)
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.