Šéf závodní stáje Ferrari - Stefano Domenicali - tvrdí, že jeho pilot Felipe Massa dobře ví, co musí udělat, aby si zajistil prodloužení smlouvy.
Brazilský pilot po 11 závodech na svého týmového kolegu a lídra šampionátu Fernanda Alonsa ztrácí propastných 139 bodů a Ferrari tak patří až čtvrtá příčka v Poháru konstruktérů.
"Myslím, že Felipe ví, [co má dělat,]" říká Domenicali pro Autosport. "Musí podávat ty nejlepší výkony, jakých je schopen, protože my potřebujeme jeho schopnosti za volantem.
Potřebujeme body, abychom mohli útočit na první místo v šampionátu konstruktérů, a také obírat ostatní piloty o body v šampionátu jezdců. Ví, že jej čeká několik velmi důležitých závodů z jeho pohledu jakožto pilota a člena týmu Ferrari."
Uznává, že mu mohou pomoci poskytnutím rychlejšího vozu: "Potřebujeme vylepšit auto a jsem si jistý, že dokáže odvádět dobrou práci."
Felipe bude mít v nadcházejících závodech nůž na krku, půjde mu o místo(foto: Scuderia Ferrari)
S jeho místem bylo spojováno několik pilotů, stáj z Maranella však s ohledem na svou jezdeckou sestavu pro sezónu 2013 zůstává zdánlivě klidná: "S naším rozhodnutím nespěcháme," dodává Domenicali.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.