 
            Rubens Barrichello na Formuli 1 stále nezanevřel a věří, že by se mohl vrátit. Podle něj je škoda, že se Williams rozhodl s ním nepokračovat, protože by letos s konkurenceschopným vozem z jeho přítomnosti mohl hodně těžit.
Brazilský veterán, který během 19 let v F1 startoval v 322 velkých cenách, nyní závodí v IndyCar za tým KVRacing. Ačkoliv neskrývá svou touhu po návratu, americkou sérii nebere jako doplňkovou činnost během přestávky.
"Myslím, že stále existuje cesta k návratu [do F1]. IndyCar neberu jako nouzovku. Závodím, protože závodění miluji," říká Barrichello pro Auto Motor und Sport.
Sleduje stále F1? "Každičký detail. Studuji všechny časy v sektorech, dostávám velmi přesné informace o pneumatikách a nastavení od přátel - i v pět hodin ráno. Má žena si stěžuje, že jsem úplně šílený."
Rubens Barrichello loni v Brazílii (foto: Williams F1 Team)
Hořkost z nuceného odchodu z Williamsu z něj stále úplně nevyprchala. Myslí si, že by s letošním konkurenceschopným vozem FW34, s nímž Pastor Maldonado vyhrál Velkou cenu Španělska, dokázal velké věci.
"Inženýři a mechanici všichni předpokládali, že v roce 2012 budu jezdit. Samozřejmě, že se něco povídalo o tom, že Williams potřebuje peníze, ale já jsem díky svému sponzorovi BMC něco dokázal sehnat. Nemám ponětí o tom, kolik nakonec Bruno [Senna] přinesl. Možná mě už Adam Parr nechtěl. Přišel jsem o svůj kokpit a na hledání alternativ už bylo příliš pozdě.
Letošní rok mohl být lepší, protože jsme porozuměli problémům, které jsme loni měli. A protože noví lidé jsou správní. Přechod k Renaultu taky způsobil velký rozdíl. Velké plus tohoto motoru je jeho ovladatelnost.
Mé srdce krvácí kvůli tomu, že tam nejsem. Myslím si, že to je pro Williams zkrátka škoda, protože tento rok bych podle mě týmu opravdu hodně pomohl. Měl by ze mě měl prospěch. Byl bych dobrým týmovým kolegou pro Sennu, Bottase či Maldonada," tvrdí Barrichello.
Před svým posledním závodem s týmovým kolegou Pastorem Maldonadem(foto: Williams F1 Team)
"Podívejte se na Maldonada. Loni měl méně nehod, než v této sezóně. Je super rychlý, ale se mnou po svém boku by se mnohem více ovládal. OK, na svém kontě má podstatně více bodů než minulý rok. Ale s tímto vozem by si to mohli rozdat s třemi nejlepšími týmy," dodává Brazilec.
 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.