Šéf McLarenu, Martin Whitmarsh, řekl, že po volbách již nechce být znovu šéfem Asociace týmů F1.
Brit je v čele Asociace týmů F1 (FOTA) od konce roku 2009, tehdy nahradil prezidenta Ferrari, Lucu di Montezemola. Ačkoliv podle původních plánů mělo docházet ke střídání na této pozici každých 12 měsíců, Whitmarsh je v čele již skoro tři roky. Šéf McLarenu ale oznámil, že po volbách v čele určitě nebude.
"Už se znova dobrovoně nepřihlásím. Myslím, že je to správné, už jsem tam byl tři roky nebo tak nějak. Myslím, že by bylo dobré, kdyby to teď dělal zase někdo jiný. Podle mého by si o tom měly rozhodnout týmy. Snažli jsme se [FOTA] o povzbuzení sportu, stabilizování sil, porozumění problémům ostaních týmů. Cokoliv se stane, budeme se snažit pokračovat ve snaze a dělání těchto věcí. Myslím si ale, že by bylo dobré, aby se teď vynasnažil i někdo jiný."
Whitmarsh podle svých slov neuvažoval o tom, kdo by ho měl nahradit. Myslí si ale, že by to byla dobrá příležitost pro každého, kdo by se chopil kormidla. "Bude záležet. Myslím, že je to dlouhá cesta. Teď máme před sebou ještě 9 závodů a já se musím soutředit na ně a na další věci. Uvidíme, co bude, ale moje doporučení by bylo, aby to dělal někdo jiný. Bude to pro něj dobrá příležitost.
Když byl Martin dotázán, jestli by byl dobrým kandidátem na jeho náhradu třeba šéf Mercedesu, Ross Brawn, nebo šéf Lotusu, Eric Boullier, tak řekl: "Podpořil bych oba dva."
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.