Týmy F1 se shodly na tom, že v sezoně 2013 nebude žádný extra test během roku poté, co se dohodly, že před příští sezonou nás čekají jen 3 zimní testy.
Techniční ředitelé týmů se dohodli na tom, že jen tři předsezonní testy, které se konaly před touto sezonou, jim daly dostatečnou příležitost k najetí potřebných kilometrů k tomu, aby byly dobře připraveni na první závod. Týmy se tak dohodly, že není žádný důvod ke čtvrtému testovacímu týdnu, který byl několik minulých let.
První závod v australském Melbourne je pro sezonu 2013 plánován na 17. března. Poprvé by se týmy měly příští rok potkat 5. února na čtyřdenním testu ve španělském Jerezu. Poté budou následovat dva testy v Barceloně. První bude od 19. do 22. února, ten druhý pak od 28. února do 3. března. Pokud by mělo dojít k dřívějšímu datu konání prvního závodu sezony, tak by byla pozměněna i data testů.
Tento rok měly týmy před sezonou také jen tři testy, ale v polovině sezony ještě měly možnost testovat v Mugellu. Nicméně týmy se dohodly na dalším šetření peněz, a tak jsou podle nich výdaje na tento test až moc vysoké ve srovnání s přínosem, který by test přinesl. Takže možnost testovat znovu v polovině sezony byla zamítnuta.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.