Felipe Massa řekl, že v F1 nezůstane příští rok za každou cenu, a pokud by přišel o své místo u Ferarri a nenašel sedačku v konkurenceschopném autě, tak z ní odejde.
Brazilcova budoucnost u Ferrari se zpochybňuje po slabém startu do sezony. Felipe Massa získal z 10 odjetých závodů 23 bodů a je v hodnocení jezdců 14., 131 bodů za týmovým kolegou. Ferrari má v hledáčku spoustu jezdců, mimo jiné v něm byl i Mark Webber, který se ale rozhodl prodloužit u Red Bullu. "Chci zůstat v F1, ale chci v ní zůstat s možností závodit, ne se pouze účastnit," říká jezdec Ferrari.
"Zajímá mě závodění. Myslím, že pokud z jakéhokoliv důvodu nebudu moci zůstat u Ferrari, tak budu hledat cestu, která mi umožní závodit. Pokud bych měl vůz, se kterým nebudu schopný závodit, protože místo bude například jen u malých týmů, tak nemám zájem." Felipe ale poslední dobou zrychlil, vůz už mu lépe sedí, teď by ale potřeboval bezproblémové závody.
"Mít závod bez problémů," odpověděl na otázku, jak může pomoci Fernandovi Alonsovi v boji o titul. "Jsem si jistý, že závod bez problémů mi, jemu i týmu pomůže. To je jediná věc, už v posledních závodech jsem měl dobrou rychlost. Naneštěstí se mi v Q2 v Německu nepodařilo poskládat dobré kolo, ale už jsem ho nemohl vylepšit, protože začalo pršet. Ale i přes nehodu v první zatáčce, moje závodní rychlost byla dobrá. Bezproblémový závod je to, co se na konci počítá."
Massa uznává, že je připraven podpořit Alonsa, protože sám už z boje o titul vypadl: "V šampionátu už nemám žádnou šanci. Jsem kompletně mimo boj a Fernando je na čele se slušným náskokem. Do konce zbývá ještě hodně závodů a jeho náskok je dobrý, udělám vše pro to, abych byl po zbytek závodů na čele. Pokusím se vyhrát, ale zase na druhou stranu podpořit Fernanda v boji o titul."
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.