Felipe Massa řekl, že v F1 nezůstane příští rok za každou cenu, a pokud by přišel o své místo u Ferarri a nenašel sedačku v konkurenceschopném autě, tak z ní odejde.
Brazilcova budoucnost u Ferrari se zpochybňuje po slabém startu do sezony. Felipe Massa získal z 10 odjetých závodů 23 bodů a je v hodnocení jezdců 14., 131 bodů za týmovým kolegou. Ferrari má v hledáčku spoustu jezdců, mimo jiné v něm byl i Mark Webber, který se ale rozhodl prodloužit u Red Bullu. "Chci zůstat v F1, ale chci v ní zůstat s možností závodit, ne se pouze účastnit," říká jezdec Ferrari.
"Zajímá mě závodění. Myslím, že pokud z jakéhokoliv důvodu nebudu moci zůstat u Ferrari, tak budu hledat cestu, která mi umožní závodit. Pokud bych měl vůz, se kterým nebudu schopný závodit, protože místo bude například jen u malých týmů, tak nemám zájem." Felipe ale poslední dobou zrychlil, vůz už mu lépe sedí, teď by ale potřeboval bezproblémové závody.
"Mít závod bez problémů," odpověděl na otázku, jak může pomoci Fernandovi Alonsovi v boji o titul. "Jsem si jistý, že závod bez problémů mi, jemu i týmu pomůže. To je jediná věc, už v posledních závodech jsem měl dobrou rychlost. Naneštěstí se mi v Q2 v Německu nepodařilo poskládat dobré kolo, ale už jsem ho nemohl vylepšit, protože začalo pršet. Ale i přes nehodu v první zatáčce, moje závodní rychlost byla dobrá. Bezproblémový závod je to, co se na konci počítá."
Massa uznává, že je připraven podpořit Alonsa, protože sám už z boje o titul vypadl: "V šampionátu už nemám žádnou šanci. Jsem kompletně mimo boj a Fernando je na čele se slušným náskokem. Do konce zbývá ještě hodně závodů a jeho náskok je dobrý, udělám vše pro to, abych byl po zbytek závodů na čele. Pokusím se vyhrát, ale zase na druhou stranu podpořit Fernanda v boji o titul."
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.