Dvoudenního testování mladých pilotů se za tři týdny v Silverstone podle Autosportu zřejmě zúčastní pouze tři týmy.
Testování na britském okruhu bylo v nejistotě poté, co jeho šéfové oznámili, že se kvůli svým smluvním podmínkám s Ecclestonovou společností Formula One Management nebude moci uskutečnit.
Během posledních dvou závodu o tom diskutovali a zřejmě i vyřešili: v Silverstone by se ve čtvrtek a v pátek po skončení Velké ceny Británie měly objevit Marussia, HRT a Williams. Jedná se ještě o středě - pokud by se mohlo testovat i v tento den, možná by se připojily i další týmy.
To by však nemělo žádný vliv na McLaren, Red Bull ani Toro Rosso, kteří od počátku chtějí testovat v Abú Zabí na konci sezóny. Ostatní týmy svá rozhodnutí ještě neoznámily.
Šéf Lotusu Eric Boullier přiznává, že je v tom trochu zmatek: "Abych byl upřímný, trochu se v tom všem nepořádku ztrácím. My pojedeme stejně jako většina ostatních týmů do Abú Zabí.
Zatím jsem neobdržel žádné garance toho, že se testování v Silverstone uskuteční byť jen na dva dny, takže my rozhodně nevyměníme třídenní test za jeden jednodenní. Pokud by se testovalo dva dny, mohli bychom svůj postoj zvážit, ale momentálně si myslím, že jsme pro třídenní test v Abú Zabí."
Ferrari nechce ani do Silverstone, ani do Abú Zabí - preferuje Jerez v prosinci(foto: Scuderia Ferrari)
A aby rozhodování nebylo tak jednoduché, snaží se Ferrari protlačit test mladíků až na prosinec do španělského Jerezu, aby své lidi nevystavoval nadměrné zátěži testem, který se má v Abú Zabí uskutečnit během sezóny mezi mimoevropskými závody.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.