Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos dluží několik milionů euro. Alespoň to tvrdí jeho bývalý mecenáš, který pokrýval jeho aktivity v letech 2005 – 2008.
Holanďan Robert Doornbos debutoval ve Formuli 1 v týmu Minardi. Právě v té době se za něj postavil milionář Harry Muermans a financoval jeho kariéru. Za čtyřletou spolupráci do Doornbose investoval 11 milionů euro, ale výsledky se nedostavily a jejich cesty se rozešly.Dnes chce Muermans své peníze zpět. Zatímco Doornbos tvrdí, že šlo o sponzorství, Muermans prohlašuje, že mu peníze pouze půjčil. Konkrétně se jednalo o půjčku Doornbosově firmě, kterou řídila jeho sestra.Třicetiletý Doornbos je nyní v nelehké situaci. Jeho kariéra nedopadla podle představ a po krátkých eskapádách v F1, IndyCar a Super League Formule si od roku 2011 dává nedobrovolnou pauzu. Bez stabilního příjmu se může Doornbos ocitnout v opravdu velkých finančních problémech, neboť Muermans vyhrál první kolo soudního procesu a navíc, jako kompenzaci, požaduje po Doornbosovi mnohem více milionů, než mu původně půjčil.
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.