Má se za to, že deset z dvanácti týmů se po sezoně zúčastní testu mladíků v Silverstone místo původně plánovaného testu v Abú Zabí.
Týmy si budou muset vybrat mezi testem mladíků v půlce července po VC v Silverstone a testem mladíků až v listopadu po závodním víkendu v Abú Zabí. Na konci sezony však budou členové týmů unavení po mnoha závodech, spousta z nich se navíc pojede jen týden po sobě, a tak je test v Silverstone pravděpodobně preferován více. Má se za to, že jen Red Bull a Toro Rosso budou testovat v Abú Zabí.
K této tematice má samozřejmě co říci Pirelli, protože se firma zavázala, že na oba testy doveze stejné specifikace gum, aby tak někomu nevznikla nějaká výhoda. Paul Hembery, šéf Pirreli, tyto spekulace podpořil, když řekl, že o testu až po sezoně uvažují pouze dva týmy. "Máme 12 partnerů a musíme dělat to, co chtějí naši partneři. Deset z nich by raději jelo do Silverstone a dva do Abú Zabí - to tedy znamená, že na testy mladíků nedovezeme žádný z našich nových produktů."
"Již v minulosti jsme zjistili, že test mladíků je samozřejmě omezeně využíván k různým důvodům. Na posledním testu mladíků týmy zkoušky hodně nových dílů pro další sezonu a používaly k tomu nové jezdce. Nám to dávalo určité výsledky, celkově ale byla jejich hodnota velmi omezená."
Má se ale také za to, že pokud by o víkendu v Silverstone panovalo nepříznivé počasí, tak týmy mohou test v Británii na poslední chvíli zrušit. Pirelli také potvrdilo, že příští týden v Mugellu nebude zkoušet žádné novinky, co se gum týče. "Budou to jen standardní gumy pro týmy k jejich práci," uzavřel Hembery.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.