Vitantonio Liuzzi prozrazuje, že by zvažoval návrat do F1, pokud by dostal v polovině sezóny takovou nabídku.
Ital v současnosti soutěží v domácí sérii Superstars, kde předminulý víkend při svém debutu v Monze obsadil celkově druhou příčku. Na dotaz, by se byl ochoten zříci svého cíle zisku titulu v Superstars, pokud by se mu v polovině roku naskytla možnost návratu do F1, odpověděl, že by to musel zvážit.
"Formule 1 mi samozřejmě chybí, jedná se o vrcholnou disciplínu motosportu a cíl každého závodníka, rád bych se do ní v budoucnu vrátil... Pokud bych měl šanci na návrat do F1 uprostřed sezóny, musel bych situaci velmi pečlivě vyhodnotit," odpovídá bývalý pilot HRT pro Touring Car Times.
"Samozřejmě jsem stále spojován se světem velkých cen jakožto třetí pilot HRT, které by mě upřednostnilo, takže pokud by se naskytla příležitost, musel bych o ní velmi pečlivě přemýšlet. Nikdy nevíte, co se v budoucnu přihodí."
Vitantoniovi Liuzzimu se v sérii Superstars s vozem Mercedes daří(foto: superstars.it)
"Mezitím si užíváme dobrý víkend, který jsme prožili v Monze, a nové dobrodružství, jež nyní prožívám. Co bude dále, to se uvidí," dodává Liuzzi.
Liam Lawson přiznal, že návrat k Racing Bulls místo postupu do hlavního týmu Red Bullu je těžký moment. Navzdory zklamání však dává najevo, že se nevzdává. Novozélandský talent se nyní musí znovu prosadit ve svém bývalém týmu.
Po Velké ceně Číny se Liam Lawson vyjádřil k situaci, v níž se ocitl, jako muž, který si byl vědom, že jeho příležitost byla ztracena dříve, než vůbec měla šanci začít.
Valtteri Bottas opět usedl do kokpitu formule 1, když se zúčastnil testování s týmem McLaren. Po přestávce se tak vrátil do kokpitu F1, což by mohlo naznačovat možný návrat k závodní kariéře.
Po dvou závodech v roce 2025, včetně jednoho sprintu, už Williams vyrovnal svůj bodový zisk za celý loňský rok. I přesto, že tým dosáhl pozitivních výsledků, šéf James Vowles zůstává opatrný a varuje před přehnaným optimismem.
Liam Lawson dostal minimální čas na adaptaci na monopost Red Bullu, a po pouhých dvou závodech musel uvolnit místo Yukimu Tsundovi. Giedo van der Garde tento krok označuje za nespravedlivý, přičemž srovnává situaci s šikanou.
Red Bull se stále snaží najít ideálního týmového kolegu pro Maxe Verstappena, ale žádný jezdec zatím dlouhodobě neobstál pod tlakem ani nedosáhl jeho úrovně. Nyní do svých služeb povolal Yukiho Tsunodu. Je to dobrá strategie?
Yuki Tsunoda dostal životní šanci! Red Bull potvrdil, že japonský jezdec nahradí Sergia Péreze a dokončí sezónu 2025 po boku Maxe Verstappena.
Red Bull provedl nečekanou změnu ve své jezdecké sestavě – Liam Lawson byl po dvou závodech odsunut do týmu Racing Bulls, zatímco Yuki Tsunoda získal místo vedle Maxe Verstappena pro Velkou cenu Japonska F1.
Šéf Mercedesu Toto Wolff naznačuje, že Red Bull by mohl urychlit přechod na motory V10, pokud má obavy ohledně nadcházejících změn. Varuje však, že by bylo pro F1 nevhodné a trapné předčasně zrušit pravidla pro rok 2026, což by poškodilo důvěru mezi výrobci.
Po pouhých dvou závodech byl Liam Lawson z Red Bullu odvolán, ale nyní se mu naskýtá příležitost znovu nastartovat svou kariéru v prostředí, které dobře zná a kde může znovu ukázat svůj potenciál.
Další změna v týmu Red Bull, když po neúspěchu svého předchůdce musí opustit tým další Verstappenův kolega. Na jeho místo přichází Júki Cunoda, který vzbuzuje velká očekávání, ale zůstává otázkou, zda má dostatek schopností, aby se vyrovnal vysokým nárokům a stal se skutečným konkurentem na vrcholu světového motorsportu.
Red Bull oficiálně potvrdil, že od nadcházející Velké ceny Japonska dojde k výměně mezi Liamem Lawsonem a Júkim Cunodou. Tým zdůraznil, že rozhodnutí má za cíl nejen posílit Cunodovy šance před domácím publikem, ale především zajistit další rozvoj a ochranu Lawsona v rámci dlouhodobé strategie.