Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko po dvou závodech přiznal, že mistrovská stáj má co dohánět, aby se vrátila do čela.
Rakouský tým v šampionátu zaostává za McLarenem o 12 bodů, jeho nejvýše postaveným pilotem je Mark Webber, který je mezi piloty s 24 body čtvrtý. Podle Marka se Neweymu i letos podařilo postavit dobré auto.
"Ale nestačí to, pokud jsme nejrychlejší jen za určitých podmínek a ne stále. Abych vám řekl pravdu, momentálně to vypadá, jako by se rozhodovalo auto, kdy bude nejrychlejší a kdy ne," popisuje Rakušan pro televizi Servus TV.
V posledním závodě v Sepangu přinesla vzrušení kolize jejich Sebastiana Vettela s Narainem Karthikaynem z HRT. Viník je podle něj jasný: "Řekli jsme manažerovi našeho týmu, aby promluvil s Marussií a Hispanií, ať si dávají větší pozor.
Jezdí jinou ligu, jsou o šest či osm sekund pomalejší, takže si musí dávat více pozor, než to doposud dělají. Vettel přišel o 12 bodů, které mohou být v mistrovství světa klíčové," zlobí se Marko.
Red Bull musí zabrat, aby se dostal znovu do čela (foto: Red Bull Racing)
Zastává se i hanlivých gest a slovních výpadů Vettela vůči Karthikeynovi: "Právě jste dokončili závod, v němž se vám rozplynula šance na třetí místo - jste přirozeně naštvaní, on je také člověk. Myslím, že jeho citovou reakci dokážeme pochopit."
Johnny Herbert tvrdí, že by bylo logické, kdyby Max Verstappen zvažoval návrat ke spolupráci s Adrianem Neweym a Hondou v týmu Aston Martin.
Flavio Briatore, výkonný poradce týmu Alpine, v dokumentu Drive to Survive bez servítek vyjádřil svůj názor na Estebana Ocona. Bývalý šéf Renaultu nešetřil kritikou a jasně dal najevo, co si o budoucím jezdci Haasu pro sezonu 2025 skutečně myslí.
Max Verstappen v posledních dnech varuje své fanoušky na možné technické problémy v úvodu sezóny, což se odráží v opatrných vyjádřeních z tábora Red Bullu. I přesto však Bernie Ecclestone věří, že titul i letos skončí v rukou holandského pilota.
Během zimní přestávky FIA informovala týmy Formule 1 o revizi technické směrnice, která se zaměřuje na testování pružnosti předních křídel.
Během sezóny 2024 F1 byl McLaren často předmětem pozornosti producentů Drive to Survive. Ačkoliv se v Wokingu nemuselo nutně jednat o přímý konflikt, objevila se tam kontroverze, která vzbudila pozornost.
Strategická inženýrka Red Bullu Hannah Schmitz využívá svou pozici k motivaci žen v motorsportu. Jako jedna z nejvýraznějších žen v paddocku ukazuje, že F1 není jen mužská záležitost. Svým působením otevírá dveře talentovaným a odhodlaným bez ohledu na pohlaví.
Na začátku roku 2024 učinil Lewis Hamilton krok, který otřásl světem Formule 1, když oznámil, že přechází do Ferrari, čímž pravděpodobně přepsal historii přestupů v této disciplíně. Dost o tom vypovídá i nová série o F1 na službě Netflix.
Max Verstappen přiznal, že Red Bull letos není favoritem na vítězství v Austrálii, protože konkurence, jako McLaren, Ferrari a Mercedes, se výrazně zlepšila.
Max Verstappen považuje McLaren za hlavního favorita na titul v nadcházející sezóně, přičemž Red Bull má ještě co zlepšovat. I když Verstappen nečeká vítězství v Melbourne, věří v postupné zlepšení v průběhu sezóny.
Sezona formule 1 ještě ani nezačala a už to v paddocku vře. Ferrari představilo svůj nový monopost, ale Red Bull má vážné pochybnosti o jeho regulérnosti. Spory se vyostřují a do Maranella míří inspektoři, kteří mají prověřit, zda italský tým neporušil pravidla. Do centra dění se tak dostává i Lewis Hamilton, který se chystá na svou premiéru v červených barvách.
Bylo potvrzeno, že tým Cadillac F1 získal konečné schválení pro vstup do šampionátu. Tento nový tým, podporovaný společnostmi TWG Motorsports a General Motors (GM), se tak připojí na startovní rošt jako 11. tým Formule 1 v roce 2026.
V nové sérii Drive to Survive fanoušci opět nahlédnou do zákulisí, kde se odhalují rozhovory, které běžnému publiku zůstaly skryté a nikdy neunikly do médií. Jedním z těchto momentů je, jak Toto Wolff uzavřel dohodu s Lewisem Hamiltonem, že se nebude snažit přetáhnout Maxe Verstappena do Mercedesu.