Šéf okruhu Jas Marina uvedl, že by si přes některé hlasy na přesun testů mladíků do Silverstone tuto akci rádi udrželi.
Vzhledem k tomu, že po Velké ceně Abú Zabí následuje Velká cena India a po dvou týdnech opět dva závody za sebou - Velká cena Spojených států a Velká cena Brazílie - panují obavy o to, že by test mladíků v Abú Zabí uprostřed těchto závodních víkendů kladl příliš velké nároky na týmy.
Minulý rok se zde testovalo týden po Velké ceně Abú Zabí přes to, že jí sezóna nekončila, nyní se však objevují zprávy, že by si týmy raději vybrali jiné datum i jiné místo.
Šéf okruhu Jas Marina Richard Cregan pro The National uvedl, že jsou na tuto akci připraveni a počítají s ní, nicméně připustil, že by to pro týmy mohlo být příliš obtížné.
"Zdali se bude testovat zde v Abú Zabí, to je rozhodnutí, které budou muset učinit samotné týmy. My jsme učinili potřebná opatření a zablokovali pro to týden po závodě, ony však mají volnost to změnit.
My bychom byli samozřejmě zklamání, kdyby Abú Zabí nehostilo test mladíků, protože se stal součástí naší sezóny, ale chápu starosti týmů. Čeká nás letos dlouhá sezóna se spoustou závodů hned po sobě, takže to je pro ně těžké," říká Cregan.
Průjezd pod hotelem na okruhu (foto: Scuderia Toro Rosso)
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.