 
            Williamsu se podařilo získat první letošní body v GP Malajsie. Tento mokrý závod vyžadoval od týmu, aby byl schopný reagovat na měnící se podmínky. Mark Gillan, hlavní provozní inženýr Williamsu, promluvil o povzbudivém víkendu.
Otázka: Jak byste zhodnotil celkovou rychlost FW34 na okruhu v Sepangu?Mark Gillan: Celkově jsem velmi spokojený. Díky počasí to byl velmi obtížný víkend, zvláště pak samotný závod. Ale oba jezdci si v proměnlivých podmínkách vedli dobře a s potěšením odjíždíme z Malajsie s 8 body. FW34 zajíždělo zvláště dobré časy na osychající a nepogumované trati.
O: Bruno startoval až z 23. pozice, přesto do cíle dorazil na 6. příčce, jaké byly rozhodující momenty jeho závodu?MG: Brno jel skvěle a v kritických okamžicích na osychajícíc trati dokázal dobře pošetřit přechodné pneumatiky. To mu pomohlo prodloužit si svůj stint na maximum a na suché pneumatiky přezout v pravý okamžik.
O: Jak těžké bylo odhadnout správný moment pro přezutí na suché pneumatiky během závodu?MG: Pozorně jsme sledovali, jak se vyvíjejí časy na pneumatikách do přechodných podmínek a neustále zvažovali přezutí na suché gumy. Díky této informaci v kombinaci s míněním jezdců se nám podařilo odhadnout správný okamžik.
O: Už ví Renault důvod selhání motoru ve voze Pastora Maldonada, který ho vyřadil ze závodu?MG: Ano, Renault již ví, co stálo za odstoupením Pastora Maldonada. Jeho motor teď putuje zpět do Viry za účelem další podrobné analýzy.
O: Týmu se již podařilo získat víc bodů, jak za celou loňskou sezonu. Jak byste popsal atmosféru, která v týmu momentálně panuje?MG: Všichni v týmu jsou šťastní a každý je potěšen tím, že směr, kterým se při vývoji FW34 ubíráme, se zdá být tím pravým. Každý v továrně doufá, že bude tento trend pokračovat.
Williams FW34
O: Další zastávkou pro F1 je Čína, jaká jsou specifika Shanghai International Circuit?MG: Hlavní výzva pro Čínu je skutečnost, že je místní okruh velmi nešetrný k pneumatikám. Pokud teda chceme uspět, tak bude péče o pneumatiky klíčová.
O: Můžeme očekávat nějaké změny na voze pro další závod v Číně?MG: V Malajsii jsme zaznamenali několik poškození na karoserii vozu, takže prvním cílem je tyto poškozené části nahradit. Máme ale v úmyslu již do Číny přivést určitá vylepšení.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.