Felipe Massa si je jistý, že nové šasi, které Ferrari vyrobilo a které dostane o víkendu k dispozici, mu pomůže k lepšímu výsledku, než předvedl na úvod sezóny v Austrálii.
Po bídném výkonu v kvalifikaci (až 16. čas) i v nedělním závodě, z něhož nakonec po zbytečné kolizi s Brunem Sennou musel odstoupit, se opět začalo hovořit o jeho předčasném konci u Ferrari.
Tým již dříve avizoval, že Massovi o víkendu poskytne nové šasi, aby mu pomohlo k lepším výkonům. Brazilec si více než o svou budoucnost dělá starosti o rychlost svého Ferrari F2012.
"Jediná věc, která mě zajímá, je auto. Mít to, které znám [z testování], a ne to, jež jsem měl v Austrálii. [Výměna šasi] je správným krokem," vypráví dnes v Sepangu Massa.
"Opravdu se nestarám [o kritiku v médiích], mám práci. Jedinou věcí, na níž pracuji, je řídit auto a dostávat z něj 100% s vědomím, že jsem podal co nejlepší výkon."
Mezi vozem, s nímž před sezónou testoval, a tím, se kterým závodil v Austrálii, zaznamenal velký rozdíl: "Při žádném výjezdu během testů jsem s vozem neměl takové problémy jako v Austrálii. Každý den, i den poté, co s ním jezdil Fernando, na něm nebylo nikdy nic divného či odlišného.
Pak přijedete do Austrálie a vidíte, že je všechno jinak. Bylo to hlavním námětem diskusí během týdne: zlepšit tu situaci a přijít na to, co se stalo. Jsem si jistý, že jsme v pořádku."
Ferrari podle Massy usilovně pracovalo na nápravě a nespokojilo se pouze s výměnou šasi: "Nevyměnili jsme pouze šasi, vyměnili jsme všechno. Nerozuměli jsme tomu, proto jsme vše vyměnili.
Tým je velmi profesionální, odstraňuje vše, co nefunguje, a vylepšuje výkonnost, což je dobré pro mě a velmi dobré pro ně. Jsem si jistý, že to je řešením, jak dostat z vozu vše," věří Brazilec.
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.