Budoucnost Velké ceny Koreje se zdá být zachráněna poté, co se její organizátoři dohodli s Berniem Ecclestonem na slevě za možnost pořádat velké ceny.
Korejští organizátoři oslovili obvykle neoblomného Ecclestona s žádostí o slevu již v roce 2011 poté, co zaznamenali ztrátu ve výši přes 35 milionů liber (přes 1,05 miliardy Kč).
Díky 10% slevě z loňského poplatku za pořádání závodu ve výši 22,7 mil. liber (681 mil. Kč) a masivnímu snížení ceny za televizní práva ušetří až do vypršení kontraktu v roce 2016 přes 12,5 milionů liber (přes 375 mil. Kč) ročně.
"Díky úspěšnému jednání budeme schopni letos ušetřit významnou peněžní částku," potvrdil ředitel korejského organizačního výboru Kang Hyo-Seok pro list Korea Herald.
Přesto se však očekává, že podnik bude dále ztrátový. Schodek by se měl pohybovat kolem 16,5 mil. liber (495 mil. Kč) ročně, což je podle Hyo-Seoka "těžké," nicméně se budou "velmi usilovně snažit o zlepšení."
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.