Peter Sauber věří, že jeho tým může doufat ve významné vylepšení pozice v šampionátu v sezoně 2012. Zdá se totiž, že se startovní pole F1 během zimy více přiblížilo.
Švýcarský tým v klasifikaci mezi týmy skončil osmý a sedmý v posledních dvou sezonách, tedy od doby, co tým od BMW opět převzal Peter Sauber. "Předsezonní testy na mě zanechaly dojem, že boj bude více těsný než kdy předtím. Zvláště týmy ze středu pole snížily ztrátu na týmy z čela. S progresem, který jsme během testů udělali, jsem velmi spokojen a myslím si, že jsme dobře připravení. Musíme být, protože jsme si stanovili vysoké cíle pro sezonu 2012," říká Peter Sauber.
"Chceme pravidelně bodovat a významně zlepšit naši pozici v šampionátu mezi konstruktéry. Může se to zdát jako velmi ambiciozní plán, ale tvrdě na něm pracujeme," uzavřel majitel týmu. Jezdec Sauberu, Kamuj Kobajaši, věří, že to je dosažitelný plán, pokud bude tým více konziestentní než v minulých letech. "Měli jsme slibné předsezonní testy s naším C31. Auto se ovládá docela dobře. Toto společně se zkušenostmi, které jsem získal vloni, mě teď dělá více jistým."
"Pro mě je hlavním cílem být více konzistentní než vloni. V roce 2010 jsme měli složitou první část sezony a druhé půli jsme se jen zotavovali. V roce 2011 to bylo naopak - měli jsme výborný start a pak jsme bojovali ke konci. Pokud budeme schopni konzistentně ukazovat náš potenciál, tak budeme moci pravidelně bodovat. Musí to tak být."
Hlavní traťový inženýr Sauberu Giampaolo Dall'Ara dodává, že se v Melbourne máme na co těšit, protože FIA velkou cenu okoření dvěma DRS zónami: "V minulosti bylo předjíždění v Melbourne obtížné, ale tentokrát tam budou dvě DRS zóny."
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.