Peter Sauber věří, že jeho tým může doufat ve významné vylepšení pozice v šampionátu v sezoně 2012. Zdá se totiž, že se startovní pole F1 během zimy více přiblížilo.
Švýcarský tým v klasifikaci mezi týmy skončil osmý a sedmý v posledních dvou sezonách, tedy od doby, co tým od BMW opět převzal Peter Sauber. "Předsezonní testy na mě zanechaly dojem, že boj bude více těsný než kdy předtím. Zvláště týmy ze středu pole snížily ztrátu na týmy z čela. S progresem, který jsme během testů udělali, jsem velmi spokojen a myslím si, že jsme dobře připravení. Musíme být, protože jsme si stanovili vysoké cíle pro sezonu 2012," říká Peter Sauber.
"Chceme pravidelně bodovat a významně zlepšit naši pozici v šampionátu mezi konstruktéry. Může se to zdát jako velmi ambiciozní plán, ale tvrdě na něm pracujeme," uzavřel majitel týmu. Jezdec Sauberu, Kamuj Kobajaši, věří, že to je dosažitelný plán, pokud bude tým více konziestentní než v minulých letech. "Měli jsme slibné předsezonní testy s naším C31. Auto se ovládá docela dobře. Toto společně se zkušenostmi, které jsem získal vloni, mě teď dělá více jistým."
"Pro mě je hlavním cílem být více konzistentní než vloni. V roce 2010 jsme měli složitou první část sezony a druhé půli jsme se jen zotavovali. V roce 2011 to bylo naopak - měli jsme výborný start a pak jsme bojovali ke konci. Pokud budeme schopni konzistentně ukazovat náš potenciál, tak budeme moci pravidelně bodovat. Musí to tak být."
Hlavní traťový inženýr Sauberu Giampaolo Dall'Ara dodává, že se v Melbourne máme na co těšit, protože FIA velkou cenu okoření dvěma DRS zónami: "V minulosti bylo předjíždění v Melbourne obtížné, ale tentokrát tam budou dvě DRS zóny."
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.