Jaime Alguersuari jedná s jedním z TOP týmů o místě testovacího jezdce. Španěl musel kvůli pozdnímu oznámení jezdecké sestavy Toro Rosso, ve které věřil, že bude mít místo, odmítnout jednu nabídku.
Zatím je však budoucnost Jaimeho Alguersuariho nejistá. V prosinci byl totiž vyhozen z týmu Toro Rosso. Junior Red Bullu už ale neměl v té době moc příležitostí, kde by mohl závodit. Zatím je jisté pouze to, že 21letý jezdec bude tuto sezonu navštěvovat Grand Prix jako komentátor BBC5. Jaime ale jedná s týmy o možném návratu.
"Jednám s jedním týmem ze špičky, už proběhlo několik jednání," řekl Jaime Alguersuari pro 'Cadena Ser'. Spekuluje se přitom o místě rezervního jezdce v McLarenu. Jeho krajan a dlouholetý testovač týmu, Pedro de la Rosa, totiž ze stáje odešel na pozici závodního jezdce HRT. Přestože je Alguersuarimu teprve 21 let, tak už má spoustu zkušeností, které by mohl v McLarenu zúročit.
Na otázku, zda-li se jedná o McLaren, odpověděl: "Ten, kdo řekl, že se jedná o McLaren, jste Vy. Existuje více možností, o kterých teď jednáme. Zatím jsem komentátorem BBC. Uvidíme, jaké to bude pouze závod sledovat. Určitě bych se moc rád brzy objevil znovu na dráze."
Vyhazov z Toro Rosso ho mrzí, protože byl špatně načasovaný. V prosinci už prakticky nebylo volné místo, kde by mohl Španěl letos závodit: "V Sao Paulu jsem měl zajímavou nabídku, která by mi umožňovala závodit na čele, jenže já jsem pořád snil o Red Bullu."
"Tu nabídku jsem tedy proto odmítl. O vyhazovu jsme se dozvěděl po jedné sponzorské akci v Madridu, den po jejím ukončení mi zazvonil telefon. Myslel jsem, že je to vtip. Můj kolega v té době zrovna pro Toro Rosso testoval na simulátoru."
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.