 
            Bývalý jezdec Ferrari, Rubens Barrichello, vzpomíná na časy, které strávil po boku Michaela Schumachera ve Ferrari. Brazilec lituje toho, že "nikdy nedostal opravdovou šanci na titul".
Mezi roky 1993 až 2011 nastoupil Rubens Barrichello k 323 závodům v F1, ale při své poslední Grand Prix (vloni v Brazílii) stále doufal, že to není poslední závod. Sympatický Brazilec sice stále myslí na návrat do světa Formule 1, ale v jeho 39 letech je to spíše nepravděpodobné. Proti němu totiž stojí spousta mladých talentů. To zažívá například při svém návratu Michael Schumacher, když se musí poměřovat s výrazně mladším Nico Rosbergem.
7 násobný mistr světa získal v letech 2000 až 2004 5 titulů mistra světa v řadě. V té době byl po jeho boku ve Ferrari právě Barrichello: "Hodně jsem se toho o sobě v té době dozvěděl, protože to byl čas, kdy jsem se musel na svého kolegu velmi koncentrovat. Potřeboval jsem se ale také koncentrovat na sebe samotného, na svůj výkon. Proto se mi vedlo lépe, když jsem opustil Ferrari. Sice už jsem nebojoval o vítězství v závodech, ale cítil jsem se šťastněji." U Ferrari byly role jasně rozděleny: Barrichello byl týmová dvojka a musel Schumacherovi pomáhat.
"Ta spousta rozhodnutí, která byla učiněna v můj neprospěch, mě změnila. Pořád jsem ale doufal, že se situace zlepší. Nakonec to sice bylo lepší, ale celkově to pořád nebylo ono." Soukromě ale se svým dominantním kolegou vycházel Rubens dobře, žádné problémy neměli: "On byl velmi silný, ale společně jsme si užili hodně zábavy. Na trati jsme bojovali za jeden tým a byli jsme dobří týmoví kolegové. Zažil jsem u Ferrari dobré období a s postupem času bych nic neměnil a neuděl jinak."
Rubens Barrichello během Velké ceny San Marina 2003(foto: Scuderia Ferrari)
Jenže o mistrovský titul u Ferrari Barrichello jet nemohl. I když na startu každé sezony Barrichelo opětovně potvrzoval, že už by chtěl o titul zabojovat, tak po pár závodech bylo jasné, že proti Schumacherovi nemá šanci. "Byl bych rád, kdybych alespoň jednou dostal opravdovou šanci zabojovat o titul. Dával jsem do toho vše," přiznává bývalý jezdec Ferrari a zároveň připouští i určité zklamání: "Já jsem vždy musel testovat jinou strategii, protože on měl vždy plán A, já plán B."
 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.