Heikki Kovalainen věří, že KERS může Caterhamu přinést požadované zrychení, aby v příští sezoně mohl bojovat s týmy jako je Williams a Toro Rosso.
Caterham (bývalý Team Lotus) se v sezoně 2011 odpoutal od ostatních nováčků, tedy Marussie a HRT. Pro letošek je cílem týmu dostat se do středu pole. O Heikkiho týmovém kolegovi stále neutichají spekulace, podle kterých by měl být v týmu i přes platný kontrakt nahrazen, a tak to bude právě Heikki Kovalainen, který tým povede v této snaze. Fin je však bojovně naladěn a hodlá etablované týmy porazit.
"Cítím se 100% připraven do toho jít a předvést ještě lepší výkony než v minulé sezoně," řekl jezdec, který byl šéfy týmů zvolen devátým nejlepším jezdcem loňské sezony. "Jako tým se chceme posunout do středu pole. Stanovili jsme si cíl, kterým je, že se chceme pravidelně dostávat do Q2 a chceme bojovat s týmy nad námi - až už s Williamsem nebo kdo tam bude. Je to opravdu, opravdu těsné a my chceme být v této skupině."
Hlavní a velmi důležitou výhodou týmu Caterham by měl být KERS, který se týmu vloni pod jménem Lotus nepodařilo zprovoznit, nicméně v novém CT01 by měl KERS být. "Je to něco, co nám opravdu umožní závodit s těmi kolem nás, zvláště na startech závodů. Co se týče časů na kolo, tak by to měl být přínos asi tak 0,4s."
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.