Po včerejší týmové části Závodu šampionů, kterou ovládlo Německo, dnes každý bojoval sám za sebe. Individuální trofej si z Düsseldorfu odváží Sébastien Ogier, jenž si ve finále poradil s Tomem Kristensenem. Jedinou porážku mu připravil ve skupině Jan Kopecký.
Piloti byli rozdělení do 4 skupin, v nichž si to rozdali systémem každý s každým:
Skupina A: Mathias Ekström, Jan Kopecký, Sébastien Ogier, Martin Tomczyk
Skupina B: Filipe Albuquerque, David Coulthard, Travis Pastrana, Andy Priaulx
Skupina C: Jenson Button, Brian Deegan, Juho Hänninen, Michael Schumacher
Skupina D: Romain Grosjean, Tony Kristensen, Vitalij Petrov, Sebastian Vettel
Základní část - rozjížďky ve skupinách
Skupině A:
Pořadí: 1. Andy Priaulx (3 vítězství), 2. David Coulthard (2), 3. Travis Pastrana, (1), 4. Filipe Albuquerque (0).
Skupina B:
Pořadí: 1. Martin Tomczyk (2 vítězství), 2. Sébastien Ogier (2), 3. Mattias Ekstrom (1), 4. Jan Kopecký (1), který jako jediný v Závodě šampionů dokázal porazit Ogiera.
Skupina C:
Pořadí: 1. Michael Schumacher (3 vítězství) , 2. Jenson Button (2), 3. Juho Hanninen (1), 4. Brian Deegan (0).
Skupina D:
Pořadí: 1. Tom Kristensen (2 vítězství), 2. Sebastian Vettel (2) , 3. Romain Grosjean (2), 4. Vitalij Petrov (0).
Michael Schumacher s KTM X-Bow (foto: raceofchampions.com)
Ve čtvrtfinále si to proti sobě rozdali Sébastien Ogier - Andy Priaulx, Martin Tomczyk - David Coulthard, včerejší vítězové Michael Schumacher - Sebastian Vettel a Tom Kristensen - Jenson Button.
Do semifinále postoupili: Tom Kristensen, Sébastien Ogier, Michael Schumacher a Martin Tomczyk.
V semifinále měl každý jediný pokus, jelo se vyřazovacím způsobem:
Rallyový specialista Ogier si snadno poradil s Tomczykem. Domácí hrdina Schumacher velmi těsně podlehl Kristensenovi.
Šťastný vítěz - Sébastien Ogier (foto: raceofchampions.com)
Finále, které se jelo na dvě vítězství, ovládl Sébastien Ogier, jenž nedal Kristensenovi šanci ani v buggyně, ani v Audi R8 ve druhém pokusu.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.