Michael Schumacher se Sebastianem Vettelem popáté v řadě získali Pohár národů během Závodu šampionů před 33 968 diváky na stadiónu v německém Düsseldorfu.
Tým Německa postoupil ze základní skupiny společně s Velkou Británií, za kterou nastoupili Jenson Button a Andy Priaulx. Slované, za něž jezdil Vitalij Petrov a Jan Kopecký, se společně s týmem All Stars ve složení David Coulthard a Filipe Albuquerque poroučeli.
Během těchto jízd potěšil českého diváka alespoň rekord, který zajel náš reprezentant při duelu s loňským vítězem Albuquerquem - jak by také ne, když měl k dispozici výhodu v podobě stroje, který dokonale zná - Škodu Fabii S2000.
Velká Británie zaznamenala 5 vítězství, Německo 4, Slované 2 a tým All Stars jedno.
Ve druhé skupině spolu bojovaly týmy Francie (Romain Grosjean, Sebastien Ogier), Seveřané (Tom Kristensen, Juha Hanninen), SAT1 Německo (Timo Glock, Timo Scheider) a tým USA (Travis Pastrana, Brian Deegan).
Postoupila Francie se Seveřany se shodným počtem čtyř vítězství, vypadli SAT1 Německo se třemi vítězstvími a USA s jediným úspěchem.
V semifinále byli úspěšní Seveřané a Němci poté, co Jenson Button vyrobil chybu a dostal hodiny při duelu s Vettelem.
Finále si pak Schumacher se svým mladším kolegou snadno pohlídali a po vítězství 2:0 získali již páté týmové vítězství v Závodu šampionů v řadě.
Schumacher po triumfu řekl: "Je to fantastické. Trochu jsem zklamal v semifinále, ale Sebastian to vyřešil. Nyní jsme to znovu dokázali - popáté! Jsme opravdu hrdi, že se naše jména opět zapíší na tuto trofej, ale ještě hrdější na to, že zítra budu Německo reprezentovat znovu. Bylo by skvělé, kdyby někdo z nás dvou opět vyhrál."
Vettel dodal: "Je to zvláštní vyhrát popáté v řadě, obzvlášť při události jako je tato, kdy vám musí vyjít spousta věcí. Fanoušci dnes byli opravdu neuvěřitelní, moc nám pomáhali pokaždé, co jsme vyjeli na stadión."
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.