Michael Schumacher se Sebastianem Vettelem popáté v řadě získali Pohár národů během Závodu šampionů před 33 968 diváky na stadiónu v německém Düsseldorfu.
Tým Německa postoupil ze základní skupiny společně s Velkou Británií, za kterou nastoupili Jenson Button a Andy Priaulx. Slované, za něž jezdil Vitalij Petrov a Jan Kopecký, se společně s týmem All Stars ve složení David Coulthard a Filipe Albuquerque poroučeli.
Během těchto jízd potěšil českého diváka alespoň rekord, který zajel náš reprezentant při duelu s loňským vítězem Albuquerquem - jak by také ne, když měl k dispozici výhodu v podobě stroje, který dokonale zná - Škodu Fabii S2000.
Velká Británie zaznamenala 5 vítězství, Německo 4, Slované 2 a tým All Stars jedno.
Ve druhé skupině spolu bojovaly týmy Francie (Romain Grosjean, Sebastien Ogier), Seveřané (Tom Kristensen, Juha Hanninen), SAT1 Německo (Timo Glock, Timo Scheider) a tým USA (Travis Pastrana, Brian Deegan).
Postoupila Francie se Seveřany se shodným počtem čtyř vítězství, vypadli SAT1 Německo se třemi vítězstvími a USA s jediným úspěchem.
V semifinále byli úspěšní Seveřané a Němci poté, co Jenson Button vyrobil chybu a dostal hodiny při duelu s Vettelem.
Finále si pak Schumacher se svým mladším kolegou snadno pohlídali a po vítězství 2:0 získali již páté týmové vítězství v Závodu šampionů v řadě.
Schumacher po triumfu řekl: "Je to fantastické. Trochu jsem zklamal v semifinále, ale Sebastian to vyřešil. Nyní jsme to znovu dokázali - popáté! Jsme opravdu hrdi, že se naše jména opět zapíší na tuto trofej, ale ještě hrdější na to, že zítra budu Německo reprezentovat znovu. Bylo by skvělé, kdyby někdo z nás dvou opět vyhrál."
Vettel dodal: "Je to zvláštní vyhrát popáté v řadě, obzvlášť při události jako je tato, kdy vám musí vyjít spousta věcí. Fanoušci dnes byli opravdu neuvěřitelní, moc nám pomáhali pokaždé, co jsme vyjeli na stadión."
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.
Před startem sezóny 2025 ve Formuli 1 vzbudila FIA rozruch svými kroky k omezení jezdců, které vyvolaly bouřlivé reakce v paddocku. Zároveň se objevují spekulace o možném návratu ikonických motorů V10, což by mohlo změnit dynamiku celého šampionátu a přilákat zpět některé velké hráče.
Stáj z Faenzy využila shakedown na okruhu Enza a Dina Ferrariho, kde Juki Tsunoda a Isack Hadjar absolvovali 200 km za volantem nového VCARB 02. Tento monopost, výrazně inspirovaný technologiemi Red Bullu z Milton Keynes, má ambici prosadit se ve středu startovního pole.
Lewis Hamilton se naplno věnuje přípravám na svou debutovou sezónu ve Ferrari. Před oficiálními testy v Bahrajnu už absolvoval čtyři soukromé testy, aby se co nejlépe sžil s novým prostředím.
Aston Martin se chystá na příchod Adriana Neweyho do továrny. Konstruktér zatím nemohl zasahovat do vývoje vozu Aston Martin pro sezónu 2025, ale od března začne přispívat k vylepšení modelu AMR25.
Euforie tifosi a nadšené úsměvy provázejí Lewise Hamiltona prvními týdny ve Ferrari, na které fanoušci dlouho čekali. Přestože cesta k úspěchu nebude snadná, úvod připomíná pohádkový začátek plný očekávání a radosti. Zůstává však otázkou, zda se tento pohádkový sen promění ve skutečný vítězný příběh.
Více než 5 000 nadšených tifosi zaplnilo Fiorano, aby byli svědky historického momentu – Lewis Hamilton a Charles Leclerc poprvé vyrazili na trať s novým vozem Ferrari SF-25.
Po propuštění z pozice šéfa týmu Haas vedl Guenther Steiner právní spor proti svému bývalému zaměstnavateli. Spor byl nyní ukončen, když Steiner žalobu stáhl po mimosoudním urovnání konfliktu mezi oběma stranami.