Rubens Barrichello nevěří, že poslední velká cena sezóny 2011 bude zároveň poslední v jeho kariéře pilota Formule 1.
O jeho místě se spekuluje v souvislosti s návratem Kimiho Räikkönena, který má údajně navštívit Velkou cenu Abú Zabí, aby po dvouleté přestávce oznámil svůj návrat do F1. Barrichello, jenž v královské disciplíně motosportu působí již 19. rok doufá, že se vše definitivně rozlouskne před domácím závodem, který se v Brazílii pojede 27. listopadu.
"Z emocionálního hlediska by bylo skvělé to vědět před Interlagem. Nevěřím, že to [Brazílie] bude můj poslední závod. O víkendu v Indii jsem lépe porozuměl své situaci. O něco více chápu, proč to tolik trvá, a žel budeme muset počkat. Opravdu chci závodit, stoprocentně. Pokud ne, mám také jiné možnosti," uvádí Barrichello pro TotalRace.
"Mnoho lidi - sám Lucianu Burti a Olivier Panis - mi říká, že život po F1 je ještě lepší. Udělám na rozloučenou s lidmi party. Myslím, že můj vztah s lidmi je příliš dobrý na to, aby z hodiny na hodinu skončil. Stane se to, co se má stát, ale dá-li Bůh, budeme příští rok stát na roštu," dodává Brazilec.
Zůstane? (foto: AT&T Williams F1)
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.
Lewis Hamilton se od svého příchodu do Ferrari v roce 2025 potýká s problémy, které budí velkou pozornost. Podle Juana Pabla Montoyi ale nemusí jít jen o výkon jezdce.
Sebastian Vettel podpořil návrat motorů V10 do Formule 1, které podle něj měly nezaměnitelný zvuk a charakter. „Nešlo jen o výkon, ale i o emoce, které dokázaly probudit v každém fanouškovi,“ řekl čtyřnásobný mistr světa.
Pilot Mercedesu upozorňuje, že dosavadní výsledky Andrey Kimiho Antonelliho ve Formuli 1 nemusí plně odrážet skutečný pokrok, kterého mladý nováček během své premiérové sezony dosáhl.
Cadillac se blíží k sestavení své první posádky pro debut ve F1 příští rok a zaměřuje se na kombinaci jezdeckých veteránů s bohatými zkušenostmi.
Sebastian Vettel zpochybnil chystaná pravidla F1 pro rok 2026. Podle něj nemusí zajistit slíbený pokrok ani udržitelnost a hrozí, že kvůli jejich složitosti získají výhodu jen určité týmy.
Po více než deseti letech od svého konce se tým Caterham opět dostává do centra pozornosti s možností návratu do Formule 1.
Bývalý inženýr Maxe Verstappena, Bradley Scanes, odhalil, že jezdec měl taktiku, jak znepříjemnit Lewisovi Hamiltonovi život. Verstappen podle něj využíval plánovaný „power trip“ k testování nervů soupeře.