KOREA - 1. TRÉNINK; Michael Schumacher zajel nejrychlejší kolo úvodního tréninku před Velkou cenou Koreje. Na paty mu těsně dýchal již jistý mistr světa Sebastian Vettel, jenž byl o 56 tisícin sekundy pomalejší.
Trénink začal za hustého deště a první hodinu se krom některých osamocených výletů celkem nic nedělo, všichni vyčkávali.
Týmy do něj krom svých závodních pilotů nasadily také své testovací: Karun Chandhok se místo Trulliho proháněl s Lotusem T128, Narain Karthikeyan nastoupil u HRT a poprvé se během závodního víkendu představil Jean-Eric Vergne vozem Toro Rosso.
Třicet minut před koncem vyjel Lewis Hamilton a jako první zajel měřené kolo (2:03,391 min), hned po něm se zapsal Sébastien Buemi (2:03,182 min). Pastor Maldonado pak během deseti minut dvakrát vyjel mimo trať.
Deset minut před koncem na špici pronikli oba piloti Force Indie: Adrian Sutil s Paulem di Restou, oba však měli s udržením monopostů na dráze plné ruce práce, stejně jako Vettel, který v zatáčce č. 11 málem opět rozbil své přední křídlo. Smyk bez vážnějších následků předvedl i Chandhok.
V závěru se na prvním místě na chvíli objevil Vettel, ale krátce nato jej z čela sesadil Schumacher časem 2:02,784 min.
Přehled maximálních rychlostí: 1. Rosberg - 290 km/hod; 2. Schumacher - 290; 3. Di Resta - 287, 4. Sutil - 286, 5. Ricciardo - 285, 6. Kobajaši - 284.
Přehled všech časů: zde (PDF).
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.